הקרב על הבית: נס ציונה מתכוננת לגומלין היורופקאפ

טל דן
טל דן | דני מרון

הכתומים יפגשו את קלוז' נאפוקה במשחק המכריע על שלב הבתים של המפעל השלישי של פיב"א ביתרון 13 נקודות. גם שלוש המפסידות בהפרש הנמוך ביותר יעפילו. וגם: הפועל ירושלים תתארח באתונה אצל א.א.ק

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה הגיעה לקלוז', רומניה, לקראת הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של היורופקאפ, מחר (רביעי, 19:00). המנצחת בסיכום שני המשחקים תעפיל לשלב הבתים של המפעל, כשלנס ציונה יתרון 13 נקודות מהמשחק הראשון והיא יכולה להרשות לעצמה הפסד של עד 12 נקודות. בנוסף, פיב"א הודיעה כי גם שלוש המפסידות בהפרש הנמוך ביותר יעפילו לשלב הבא.

דקוואן קוק שנעדר מהמשחק הראשון נגד הרומנים וגם שלשום ממשחק הניצחון על מכבי ראשל"צ בגלל פציעה, נמצא עם הקבוצה, יעבור מבחן כשירות לפניו ועשוי ליטול חלק במשחק.

עוד בנוגע לנציגותנו באירופה, הפועל ירושלים תמריא הערב (19:00) לאתונה לקראת המשחק הראשון של הקבוצה בליגת האלופות של פיב"א מול א.א.ק אתונה, אלופת המפעל מהעונה שעברה. ירושלים מגיעה אחרי הניצחון הראשון בליגה מול בני הרצליה. כידוע בהסכם שנחתם בין הנהלת המועדון לבין פיב"א, אם ירושלים תכפיל לפיינל פור של הטורניר, הוא ייערך בירושלים ואכן המטרה של הקבוצה היא זכייה במפעל. לרשותו של עודד קטש יעמוד סגל מלא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי