מתיחות בין פניני לשמיר. קליין: "אנחנו מתחילים להתחבר"

טי.ג'יי קליין
טי.ג'יי קליין | לירון מולדובן

סגנית האלופה תשחק הערב מול ונציה (21:30) בליגת האלופות מלווה ב-150 אוהדים. הישראלי אמריקאי שהציג יכולת טובה עד כה: "חשוב מאוד לנצח בחוץ, זו קבוצה חזקה". השחקן הוותיק מאוכזב מדקות המשחק שלו

(גודל טקסט)

הפועל חולון תשלים הערב (רביעי) את השבוע האירופי של הקבוצות הישראליות כשתשחק בונציה במחזור השני של ליגת האלופות. אחרי הניצחון המרשים אמש במפעל של הפועל ירושלים, 67:81 על ליטקאבליס הלטבית, גם דן שמיר וחניכיו ינסו להשיג ניצחון, נגד מי שנבחרה על פי דירוג הכוח, כקבוצה הטובה ביותר במפעל.

הקבוצה נחתה אתמול בוונציה מלווה בכמות נאה של 150 אוהדים סגולים, שידחפו את קבוצתם בתקווה שתמשיך את המומנטום משני הניצחונות האחרונים. בקבוצה מקווים שהמתיחות בין גיא פניני, שלא מרוצה ממעמדו בקבוצה מפתיחת העונה, למאמן דן שמיר לא תשפיע על יכולת הקבוצה. נראה שלדקות שיקבל פניני הערב עשויה להיות משמעות גדולה.

שמיר אמר לפני המשחק: "אנחנו מתכוננים ומצפים למשחק קשה נגד יריבה חזקה. נצטרך לשחק ביחד, ולהביא פיזיות ואגרסיביות כדי לנצח שם". טי ג'י קליין, ששיחק טוב בשני הניצחונות האחרונים, אמר: "אנחנו מרגישים שאנחנו מתחילים להתחבר, ונציה זאת אחת הקבוצות הטובות בבית, אבל ברור שחשוב מאוד לנצח בחוץ. בגלל שמדובר בקבוצה חזקה, נהיה חייבים להיות הרבה יותר טובים בכל האספקטים של המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי