שקעה בתעלה: הפועל חולון הפסידה 111:104 לוונציה אחרי שתי הארכות

קאליף וויאט
קאליף וויאט | FIBA

למרות משחק ענק של קאליף וואיט שקלע 35 נקודות, קבוצתו של דן שמיר נכנעה בחוץ לאיטלקים החזקים אחרי מותחן אדיר ושתי הארכות. אטקינס הוסיף 13 נק' ו-16 ריב', אוסטין דיי הצטיין בצד השני עם 30 נק' ו-11 ריב'

(גודל טקסט)

אחרי ניצחון מרשים על פרייבורג במחזור הבכורה בליגת האלופות, הפועל חולון הציגה יכולת טובה גם הערב (רביעי) בוונציה לעיני 150 אוהדים ישראלים, כשהובילה ברב הדקות במחצית השנייה אך חוסר ריכוז של הקבוצה הישראלית גרר את המשחק לשתי הארכות שהסתיימו בהפסד 111:104 מאכזב.

35 נקודות (8 מ-16 לשלוש) של קאליף וויאט שהצטיין במשחק לא הספיקו לקבוצה הישראלית לרשום ניצחון שני במפעל, גיא פניני הוסיף 21 משלו.
מנגד, שחקן הפועל ירושלים בעונה שעברה אוסטין דיי החזיר עם 30 נקודות משלו והצטיין במדיה של ונציה.

קלעים
לוונציה: אוסטין דיי 30 (גם 11 ריב'), מיטשל וואט 24 (גם 8 ריב'), מרקיז היינס 17, מייקל בראמוס 11, אנדרה דה ניקולו 8, גאספר וידמאר ופול בוליגה 6 כ"א, ברונו צ'רלה 5, ג'וליאן סטון 3. גם שותפו: ואלריו מאזולה ומרקו גיורי.

להפועל חולון: קאליף וויאט 35, דקוואן ג'ונס 16, גיא פניני 14, דריון אטקינס 13 (גם 16 ריב'), קורי וולדן 10, טי ג'י קליין 8, עמית שמחון 4, שלמי הרוש 3, שון ג'ונס 1. גם שותף: רועי הובר.


עמית שמחון עם דן שמיר (FIBA)


מהלך המשחק
רבע ראשון: הפועל חולון פתחה את המשחק לעיני 150 צופים ישראלים בצורה מגומגמת והמועדון האיטלקי הוביל 7:14 כבר אחרי שש דקות של כדורסל, אבל קאליף וויאט שהצטיין ברבע עם תשע נקודות החזיר את חלון למשחק. הרבע הראשון במינוס שלוש לחולון בתוצאה 23:26 לטובת ונציה רייר.

רבע שני: האיטלקים פתחו את המשחק עם 26:30 אבל הפועל חולון הובילה לראשונה במשחק בזכות דאנק מרשים של דריון אטקינס משם המומנטום עבר לחולון שהחלה בטווח שלשות וסיימה את הרבע השני בתוצאה 43:49 לזכות הפועל חולון.

רבע שלישי: הפועל חולון המשיכו לקלוע באחוזים גבוהים גם במחצית השנייה של המשחק אך האיטלקים פתחו בריצת 0:9 שהשווה זמנית את התוצאה ל-56:56. קבוצתו של דן שמיר חזרה מפסק זמן ועלתה ליתרון מבטיח של שמונה נקודות והרבע הסתיים בתוצאה 62:69 לטובת הפועל חולון.


אוהדי הפועל חולון בונציה (FIBA)

רבע רביעי: המשחק המשיך להיות צמוד עד השנייה האחרונה. גיא פניני היה יכול לעלות את חולון מבטיח מהעונשין כשהיא מובילה בנקודה, אך לא עמד בלחץ והחטיא פעמיים מהקו. הפועל חולון קיבלה הזדמנות נוספת לנצח גם בהתקפה האחרונה במצב של שוויון 82:82 אך לא הצליחה לגבור על האיטלקים והמשחק נגרר להארכה.

הארכה: בתחילת ההארכה נדמה היה שהמשחק בורח לחולון, אחרי ריצת 0:6 לונציה. אך קבוצתו של דן שמיר התעוררה לחיים עם חמש נקודות רצופות של וואיט שצימק לנקודה. אוסטין דיי נשלח לקו וקלע את שתי הזריקות, וקאליף וואיט שהציג משחק הרואי קלע בשלשה נוספת. חולון עשתה עבירה נוספת וצ'רלה החטיא פעמיים וקורי קיבל את הכדור ופוזשן אחרון, נשלח לעונשין ודייק בשתי הזריקות במשחק שהלך להארכה נוספת עם 94:94.


הארכה שנייה
: ונציה הובילה את העניינים גם בתחילת ההארכה השנייה, כשעלתה ליתרון 94:98 שנראה מבטיח, אבל וואיט המשיך ללהוט ועם 9 נקודות רצופות השאיר את חולון בתמונה. במצב של 104:106 כשהכדור בידיים של הסגולים-צהובים, גיא פניני איבד כדור קריטי אותו מרקיז היינס הפך לסל והסיפור נגמר עם זריקה אחרונה מהעונשין של דיי שקבעה 104:111 לאיטלקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי