מי הבוס? ניצחון לנס ציונה ביורופקאפ

גולן גוט
גולן גוט | FIBA

הכתומים השיגו ניצחון ראשון בשלב הבתים של המפעל כשגברו על דן בוס 85:91 ויפגשו בשבוע הבא, גם כן בלב המושבה, את פראדוביצ'ה הצ'כית

(גודל טקסט)

ערב המשחק אמר נדב זילברשטיין, מאמן נס ציונה, כי על מנת להעפיל לשלב הבא, חייבים לנצח את שלושת המשחקים הביתיים ולהוסיף לזה עוד ניצחון חוץ אחד. אז אחרי ההפסד בחוץ לסראטטב במחזור הראשון, הגיעה עירוני נס ציונה למשחק הביתי הראשון אי פעם של הקבוצה בשלב הבתים של היורופקאפ עם מטרה ברורה – לנצח. כעבור 40 דקות קשות ומורטות עצבים הכתומים השיגו את המטרה עם 85:91 בניצוחו של כריס דואו שסיים עם 21 נקודות ושישה אסיסטים ונעזר בדאבל דאבל נהדר של מייקל גלאדנס, 18 נקודות ו-12 ריבאונדים. בשבוע הבא תגיע ללב המושבה פראדוביצ'ה, הקבוצה החלשה בבית, שהפסידה הערב לסראטוב.

המשחק עצמו נפתח קצת מסובך אצל שתי הקבוצות ברבע הראשון, עם אחוזים רעים מתחת לסל, מה שגרם לכך שנס ציונה סיימה אותו אותו בפיגור מינימלי 15:14. האחוזים של שתי הקבוצות לא עלו יותר מדי גם ברבע השני, אך ריצה של ההולנדים העלתה אותם ליתרון שש 22:28. כאן התעוררו כריס דואט ומייקל גלאדנס שצימקו את ההפרש וכמעט לבדם הורידו את הקבוצות להפסקה בשיוויון 35:35. הרבע השלישי היה כולו הצגת שלשות של נס ציונה כשבראש ההצגה עמד גולן גוט עם שלוש כאלה רק ברבע הזה. המקומיים החזיקו ביתרון לכל אורך הרבע ושלשה על הבאזר של יניב סולומון נתנה לכתומים 58:63 בסיומו.

המאמן נדב זילברשטיין אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה. המטרה שלנו הייתה קודם כל לנצח ודבר שני שהצלחתי לחלק יותר טוב את הדקות. במחצית השנייה השתחרר אצלנו משהו. בעשרת הימים האחרונים קצת איבדנו ביטחון וסטינו מהדרך. בעזרת זה שעשינו את הדברים הנכונים ידענו שנחזור לדרך. הקבוצה הזו מספיק עמוקה כדי שהרבה שחקנים ישחקו בכל משחק. רביב פיטשון הוא אחד הכלים שלנו בחדר ההלבשה ואני שמח שהוא קצר את הפירות במשחק. יש לנו משחק מאוד חשוב בשבת נגד עירוני נהריה ואם אנחנו רוצים לגדול, המועדון צריך להבין שמהליגה יבוא הכוח שלנו".

מייקל גלאדנס הוסיף: "ידענו לקחת זריקות טובות יותר בחצי השני. זה חשוב מאוד נדע לווסת את הכוחות, יש לנו קבוצה עמוקה. לא נורמלי לשחק שני משחקים בשבוע, זה קשה. הקהל תמיד טוב, כיף שהם בצד שלך. לא משנה אם יש איש אחד או אלפים, אנחנו מרגישים מחויבים אליהם לתת להם את הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי