הפסד ראשון להפועל ירושלים, 101:89 לאנטוורפן ובלגיה

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | FIBA

אחרי משחק צמוד ברובו, האדומים של עודד קטש נכנעו למטח מחוץ לקשת של הבלגים בדקות האחרונות ורשמו הפסד ראשון המפעל. במחזור הבא מחכה פואנלבראדה. כריס ג'ונסון בלם עם 20 נקודות, בראון סובל ממתיחה במפשעה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים רשמה את ההפסד הראשון שלה העונה בליגת האלופות של פיב"א כשהפסידה הערב (רביעי) 101:89 לאנטוורפן בבלגיה, וגעת מאזנה של הקבוצה מהבירה עומד על 1:2 במפעל, לפני המפגש במחזור הבא מול פואנלבראדה בספרדית, כשבשבת מחכה לה משחק בליגת העל בגן נר מול הפועל גלבוע/גליל.

האדומים אומנם פתחו טוב את המשחק עם ריצת 0:7, אך המארחת נכנסה מהר מאוד לקצב והרבע הראשון הסתיים ב-25:31 לטובת האדומים. הבלגים לא ויתרו וקבעו מהפך ברבע השני ועלו ל-37:42, אך שחקניו של עודד קטש הצליחו לרדת למחצית בכל זאת ביתרון, 49:51. במהלך ההפקה הודיעה הפועל ירושלים שג'ייקובן בראון סובל ממתיחה במפשעה ולא יחזור למשחק ושהוא ייבדק עם חזרת הקבוצה לארץ.

האדומים המשיכו במומנטום גם ברבע השלישי וכבר ברחו ל-56:64, אך שוב אנטוורפן לא ויתרה והחזירה בריצה משלה של 0:8 כדי להשוות את התוצאה, ולסיים את הרבע ביתרון 73:74. גם הרבע האחרון היה מכריע ברובו, אך בדקות האחרונות הבלגים החלו לצלוף מחוץ לקשת, ולירושלים כבר לא היה סיכוי בדרך להפסד 101:89.

קלעו לירושלים: כריס ג'ונסון 20, ג'יימס פלדין ודשון באטלר 17 כל אחד, תמיר בלאט 9, ליאור אליהו, אמארה סטודמאייר, ג'וש אוונס ובר טימור 6 כל אחד, ג'קובן בראון 2. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי