הפועל חולון תחסר את קאליף וואייט גם מול אופאבה

קאליף וואייט
קאליף וואייט | דני מרון

הקבוצה של דן שמיר תמשיך את המאבקים בליגת האלופות של פיב"א (שלישי, 21:00) ללא השחקן המצטיין. לעומת זאת, שון ג'ונס צפוי לחזור לסגל

(גודל טקסט)

הפועל חולון תפגוש מחר (שלישי, 21:00) את אופאבה הצ'כית במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות של פיב"א. חולון מדורגת כרגע במקום השלישי בבית ב' עם שני ניצחונות והפסד, לעומת הצ'כים שמדורגים במקום הרביעי עם ניצחון בודד ושני הפסדים. היריבה מדורגת במקום החמישי בלבד בליגה הצ'כית לאחר שישה משחקים ומגיעה עם ניצחון בודד בארבעת המשחקים האחרונים.

כמו במשחק הניצחון על הפועל באר שבע במחזור הליגה האחרון, גם הפעם ייעדר כוכב הקבוצה קאליף וואייט עקב מתיחה בשריר הארבע ראשי. וואייט הוא מלך הסלים של הקבוצה במפעל עם 23.3 נקודות בממוצע למשחק והוא שני רק לאקס מכבי תל אביב נוריס קול. מי שאמור לחזור לשחק הוא שון ג'ונס שנעדר ממשחק הליגה מול הפועל באר שבע. ג'ונס, שסבל מחבלה בכתפו גם היא זכר למשחק מול סלוניקי, שב אתמול להתאמן וככל הנראה ישותף.

מאמן הקבוצה, דן שמיר, התייחס להתמודדות מול אופאבה: "נצטרך להתמודד עם חסרונו של קאליף במשחק הקשה הזה בעזרת אופי, קשיחות ומשחק חכם של כולם". קפטן הקבוצה, שלומי הרוש, אמר:"מצפה לנו משחק קשה וחשוב נגד קבוצה מאוד מנוסה, נצטרך כמו תמיד להיות במיטבנו כדי לנצח מול הקהל שלנו ולהמשיך להתמקם בחלק העליון של טבלת הבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי