עודד קטש: "אנחנו צריכים לחזור להגנה הקבוצתית שלנו"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים דיבר לפני ההמראה של קבוצתו למשחק מול פואנלבראדה הספרדית במסגרת ליגת האלופות ולא התעלם מהבעיה של שחקניו שספגו 101 נקודות בשני ההפסדים האחרונים: "נגררנו לקצב שלא התאים לנו"

(גודל טקסט)

אחרי שני ההפסדים הרצופים, אחד בליגת האלופות ואחד בליגה, המריאה היום (שני) הפועל ירושלים למדריד לקראת המשחק מול פואנלבראדה ביום רביעי במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות. הירושלמים נמצאים במקום השני של בית ג' עם מאזן של שני ניצחונות והפסד, והיחידה שמקדימה אותה היא יריבתה הבאה שמחזיקה במאזן ניצחונות מושלם עד כה במפעל.

אחת הבעיות הבולטות לעין בשני ההפסדים האחרונים של הקבוצה מהבירה היא היכולת ההגנתית הירודה. בשני המשחקים ספגה הקבוצה 101 נקודות, דבר שמאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס אליו בכובד ראש לפני ההמראה: "בשני המשחקים היריבות גררו אותנו לקצב גבוה ויחסית התקפית עמדנו בקצב. בצד ההגנתי אנחנו צריכים לחזור למשחק הקבוצתי, להתרכז. בשני המשחקים הפסדנו את המשחק בחצי הראשון, בו קלענו טוב ולא היינו מרוכזים הגנתית. לפעמים צריך לדעת לנצח משחקים בחצי הראשון. צריך לתת קרדיט גם לקבוצות ששיחקנו מולן והולך להיות עוד יותר קשה במשחק הבא אבל זה הזמן להראות שיש לנו את מה שצריך כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים השנה".

המאמן גם דיבר על המצב בבית מבחינת העלייה לשלב הבא: "אנחנו יחסית בשלב התחלתי ועוד יהיו הרבה הפתעות והתפתחויות. אי אפשר להגיד מי יהיה למעלה ומי למטה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולא מול מי אנחנו משחקים. במשחק הבא אנחנו צריכים לשלוט בקצב, להיות חכמים ולשמור ברמה קבוצתית".


"צריכים לשלוט בקצב". קטש מוכן למפגש בספרד (דני מרון)

פואנלבראדה, שמסתמנת כאחת ההפתעות במפעל, מציגה סגל יעיל ונטול כוכבים גדולים. מלך הסלים של הקבוצה במפעל עד כה הוא פרנציסקו קרוז, שוטינג גארד בן 29, שעד כה שיחק במקסיקו, ארגנטינה ולטביה ובשלושה משחקים הראשונים קלע 18.3 נקודות בממוצע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי