תומאס: "לא הפסקנו לשחק לרגע", קטש: "שמח מהגישה"

טיישון תומאס
טיישון תומאס | FIBA

הפורוורד שסוף סוף ערך את הבכורה בהפועל ירושלים נשמע מרוצה בסיום הניצחון על פואנלבראדה הספרדית 75:105: "שמרנו על אותה אנרגיה לכל אורך ההתמודדות". ג'ייקובן בראון נקע את הקרסול וצפוי להיעדר מספר שבועות

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים השלימה ערב אירופי אדיר לכדורסל הישראלי אמש (רביעי) כשהביסה במדריד את פואנלבראדה 75:105. הניצחון העלה את הקבוצה מהבירה למקום הראשון בבית ג' על חשבון המובסים, עם מאזן של שלושה ניצחונות מול הפסד בודד. בשבוע הבא תגיע לארנה נימבורק של המאמן הישראלי אורן עמיאל, שהשיגה אתמול את ניצחונה הראשון במפעל העונה על אנטוורפ, קבוצה שניצחה את הפועל ירושלים.

טיישון תומאס, ששיחק את משחקו הראשון עם האדומים כששב מהשעייה על שימוש במריחואנה, נשמע נרגש בתום המשחק: "זה הרגיש ממש טוב סוף סוף לשחק במדי הפועל ירושלים. הרבה זמן רק ראיתי את המשחקים ועכשיו שיחקתי איתם. לכל אורך 40 הדקות לא הפסקנו לשחק לרגע, הגבנו טוב לריצות שלהם ושמרנו על אותה אנרגיה לכל אורך ההתמודדות".

אמארה סטודמאייר, שמשחק בינתיים רק במשחקי ליגת האלופות, קלע 24 נקודות ב-13 דקות משחק בלבד. הוא סיכם את המשחק: "עשינו עבודה נהדרת בהגנה. הוצאנו טוב מאוד לפועל את תכנית המשחק שלנו. האוהדים כאן היו מדהימים, הם המשיכו לעודד גם כשהקבוצה שלהם הייתה בפיגור ופשוט העריכו משחק כדורסל טוב. לפעמים לוקח זמן להתרגל למשחקים מאירופה והמאמן עודד קטש עוזר לי לעשות את זה. אם אעבוד מספיק קשה ואשמור על הגוף שלי אני מקווה שאמשיך לשחק עוד הרבה זמן".

סטודמאייר.
סטודמאייר. "אני מקווה שאמשיך לשחק עוד הרבה זמן" (FIBA)

עודד קטש סיכם גם הוא את המשחק: "ניצחנו קבוצה טובה. עשינו את הניצחון הזה דרך ההגנה. שיחקנו התקפות מהירות ולקחנו הרבה ריבאונדים בהתקפה. היה לנו משחק טוב. אני שמח מהגישה ומהדרך שבה השחקנים שיחקו".

אחד המצטיינים של הפועל ירושלים העונה, ג'ייקובן בראון, הספיק לשחק 12 דקות לפני שנקע את הקרסול. עם חזרת הקבוצה היום לארץ השחקן ייבדק והצפי הוא כי הוא ייעדר כשלושה שבועות. עוד לפני המשחק הבא בליגת האלופות, הפועל ירושלים תארח ביום ראשון את עירוני נהריה ותקווה להמשיך במומנטום אותו השיגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי