הפועל חולון הובסה 84:52 על ידי טנריפה בליגת האלופות

שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון | FIBA

מחזור חמישי: קבוצתו של דן שמיר חטפה את התבוסה הגדולה ביותר שלה העונה במשחק הצמרת מול מוליכת הבית ורשמה את הפסדה השני באירופה. דריון אטקינס בלט בצד הישראלי עם 13 נק' ו-9 רב'

(גודל טקסט)

הפועל חולון הגיעה במומנטום טוב לספרד. הסגולים צהובים ניצחו במחזור האחרון בליגת ווינר את הפועל תל אביב אחרי שלשה דרמטית של גיא פניני בשנייה האחרונה שבעקביו עלתה אל צמרת הליגה, ובליגת האלופות השיגה הקבוצה הישראלית ניצחון מרשים בבית נגד אופבה הצ'כית, שהעלה אותה אל המקום השני בביתה, אלא שהערב (שלישי) חטפה חולון את התבוסה הגדולה ביותר שלה העונה כשהפסדיה 84:52 למוליכת הבית טנריפה.

טנריפה פתחה חזק כבר מהפתיחה והחלה בריצה של בריצה של 0:7 בניצוחו של אקס מכבי תל אביב, קולטון אייברסון. חולון אמנם הצליחה לחזור למשחק עם שש נקודות רצופות, אך הרבע היה שייך לקבוצה הספרדית שעלתה לראשונה במשחק ליתרון דו ספרתי אחרי שמונה דקות של כדורסל ואחרי 10 דקות ראשונות התוצאה הייתה, 15:28 לטנריפה.

דורון אטקינס קלע שש נקודות רצופות ואחרי עוד שני כדורי עונשין של גיא פניני ההפרש הצטמצם למינוס שבע בלבד, אבל הפסדים לא איבדו את המומנטום ואף הצליחו לעלות מעט את ההפרש ובסיום המחצית התוצאה הייתה 28:44 לטנריפה, שהותיר את דן שמיר אובד עצות.


גיא פניני (FIBA)

בחילת הרבע השלישי חולון עשתה לא מעט טעויות על בהתקפה וטנריפה עלתה ליתרון של 20 הפרש שש דקות לסיום הרבע. הצהובים סגולים קלעו רק שתי נקודות בשבע הדקות הראשונות וההפרש עלה ליתרון של 27 נקודות לטובת טנריפה, אולם קבוצתו של דן שמיר התעוררה מעט לקראת סיום הרבע וקלעה שתי שלשלות רצופות והרבע הסתיים בפיגור 60:36.

הרבע הרביעי התנהל כררבג' טיים, דריון אטקינס אמנם הגיב בשלשה בתחילה אבל ההפרש המשיך לצמוח ועלה ליתרון שיא של 35 נקודות. הפועל חולון תרצה לשכוח המשחק שהסתיים הפסד צורם 84:52.

הפועל חולון הנמצאת במקום השלישי תארח במחזור הבא את טלקום בון הגרמנית הנמצאת מקום אחד מתחת לקבוצתו של דן שמיר.

קלעו להפועל חולון: דריון אטקינס 13 ו-9 ריבאונדים, קורי וולדן 12, גיא פניני 8, דקוואן ג'ונס 7, שון ג'ונס 7, עמית שמחון 5.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי