זילברשטיין: "שואפים להשיג את המקסימום בכל משחק"

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | אודי ציטיאט

מאמן עירוני נס ציונה, שתתייצב ב-19:00 למשחק הבית האחרון במסגרת היורופקאפ מול סראטוב, רוצה להשכיח את ארבעת ההפסדים הרצופים בליגה ולהמשיך בהצלחה האירופית: "צריכים להרים את רמת הביצוע בשני צידי המגרש"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה תנסה לשכוח מהצרות בליגה, בה היא מחזיקה ברצף של ארבעה הפסדים רצופים, כאשר תשחק הערב (19:00) את משחק הבית האחרון במסגרת שלב הבית של היורופקאפ מול סראטוב. הכתומים ניצחו עד כה בכל המשחקים הביתיים במפעל (מוקדמות ובתים) ויקוו להמשיך במסורת מול הקבוצה החזקה בבית שמחזיקה במאזן מושלם (0:3). הרוסים הגיעו לישראל רק אתמול בשעות הערב לאחר שהובסו ביום ראשון על ידי צסק"א מוסקבה בליגת ה-VTB ב-34 הפרש.

נס ציונה מגיעה כאמור אחרי שהפסידה בליגה למכבי אשדוד ביום ראשון, אך הפעם יעמדו לרשותו של נדב זילברשטיין כל השחקנים. המאמן מסביר ששחקניו יודעים לעשות את ההפרדה בין הליגה לאירופה: "אנחנו לא מתייחסים לכל מסגרת בנפרד אלא מסיימים משחק ועוברים להתכונן למשחק הבא. אני חושב שכל מאמן, שחקן או מנהל צריכים לשאוף להשיג את המקסימום בכל משחק וככה אנחנו מתייחסים לזה".

על ההכנות למשחק והדרך לנצח את הרוסים החזקים אמר: "ההכנות היו רגילות, התעסקנו יותר בעצמנו כדי להרים את רמת הביצוע שלנו בשני צידי המגרש".

לאחר המשחק הזה יישארו לכתומים שני משחקי חוץ במפעל (מול דן בוש ההולנדים ופראדוביצ'ה הצ'כים) ובמידה ויסיימו באחד משני המקומות הראשונים יעפילו לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי