אחרי אילת: נס ציונה הובסה גם ע"י דן בוס 102:87 ביורופקאפ

טל דן
טל דן | FIBA

החבורה של נדב זילברשטיין הציגה משחק הגנה נוראי בהולנד ולמרות מחצית שנייה טובה ו-22 נקודות של דקוואן קוק המצטיין הפסידה אחרי שלושה ניצחונות במפעל ותגיע למחזור הסיום של שלב הבתים כשהיא לא תלויה בעצמה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי ביורופקאפ נערך היום (רביעי) והנציגה הישראלית עירוני נס ציונה הובסה בחוץ 102:87 על ידי דן בוס ההולנדית. שלושה ימים אחרי התבוסה 85:105 לאילת, נדב ילברשטיין ספג עוד תוצאה משפילה שלא מביאה אותו במצב רוח טוב למשחק נגד הפועל באר שבע בשבוע הבא.

הישראלים היו הראשונים לעלות ליתרון, אבל דיבון ואן אוסטרום וניק אודנדאג נתנו לדן בוס את היתרון מהר מאוד ועם ריצת 4:16 יצרו מומנטום שנמשך עד סיום הרבע ב-13:27. נס ציונה לא הצליחה לחזור באף שלם והפער גדל ברבע השני, שלמרות שלשות יפות של כריס דואו ודקוואן קוק נגמר ב-30:50 למארחים. הכתומים היו טובים יותר ברבע השלישי, כשקוק לאט לאט מקטין את הפער, אבל הוא לא קיבל עזרה מהחברים והרבע נגמר ב-56:73 שהיה כבר קשה מאוד לסגור בעשר הדקות האחרונות. שם, למרות משחק התקפי מצוין של נס ציונה שקלעה 31 נקודות ברבע הרביעי, זה לא היה מספיק והמשחק נגמר בניצחון ענק של ההולנדים 87:102.

דקוואן קוק הוביל את נס ציונה עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים. גולן גוט הוסיף 17 נק' וכריס דואו נתן 14. אצל המנצחים הצטין דיבון ואן אוסטרום עם 22 נק' כשג'סי וורן ומאארטן בואקנכט תורמים 18 כ"א. אחרי שלושה ניצחונות רצופים במפעל האירופי, נדב זילברשטיין נעצר ואיבד גובה. דן בוס עקפה את הכתומים בדרך למקום השני לפני מחזור הסיום של שלב הבתים, בו נס ציונה חייבת ניצחון על פראדוביצ'ה הצ'כית במקביל להפסד של ההולנדים לסראטוב שבראשות הבית על מנת לעלות לשלב הבא.

גולן גוט. 17 נקודות שלו לא עזרו (FIBA)
גולן גוט. 17 נקודות שלו לא עזרו (FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי