הישג: עירוני נס ציונה העפילה לשלב הבא ביורופקאפ

עודד ברנדווין
עודד ברנדווין | FIBA

השחקנים של נדב זילברשטיין נתנו עוד הצגה מול פרדוביצ'ה בצ'כיה במחזור השישי של שלב הבתים והעפילו מהמקום השני בבית בזכות ניצחון 84:104 . המפעל יתחדש ב-12 לדצמבר לשלב הטופ 16

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה המשיכה במסע האירופי המוצלח שלה. הכתומים ניצחו הערב 84:104 את פרדוביצ'ה הצ'כית במחזור השישי והאחרון של שלב הבתים הראשון ביורופקאפ, והעפילה לשלב הבא מהמקום השני בבית. המפעל יוצא לפגרה של שלושה שבועות ויחזור ב-12 בדצמבר עם שלב בתים שני שבו ישחקו 16 הקבוצות שסיימו ראשונות בשלב הבתים הראשון יחולקו לארבעה בתים מהם שתי הראשונות יעלו לשלב 16 האחרונות של המפעל. שמונה קבוצות נוספות ינשרו מליגת האלופות.

במשחק עצמו, נס ציונה שלטה לכל אורכו ולא השאירה לצ'כים החלשים סיכוי. למחצית השחקנים של נדב זילברשטיין ירדו ביתרון מבטיח של 36:48 והמחצית השנייה נועדה על מנת לתת לשחקנים שלא צוברים יותר מדי דקות בדרך כלל לרוץ על המגרש ובמהלך חלקים לא קטנים שלה נס ציונה שיחקו עם חמישייה ישראלית לחלוטין. בסיום, נס ציונה שוב חצתה את רף מאה הנקודות וניצחה 84:104. דקוואן קוק, ג'ראלד לי ועודד ברנדווין קלעו 17 כשהאחרון הוא המצטיין עם שמונה אסיסטים.

נדב זילברשטיין אמר בסיום המשחק: "אנחנו שמחים שעברנו לשלב הבא וננסה להעפיל גם ממנו ולהגיע כמה שיותר רחוק, אבל המטרה המרכזית שלנו היא להשתפר כדי להצליח כמה שיותר בליגה המקומית".

רביב פיטשון, שקלע שמונה נקודות והוריד עשרה ריבאונדים אמר: "הגענו למשחק הזה עם מטרה אחת והיא להעפיל. אני שמח בשביל המועדון שהצלחנו לעשות את זה"


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי