קטש: "יש לי תחושה שיהיה כיף נגד א.א.ק אתונה"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

הפועל ירושלים סיימה את הכנותיה לקרב על ראשות בית ג' בליגת האלופות (שלישי, 19:45) והמאמן הודה: "ניצחנו אותם במחזור הראשון, אבל מאז חזרו אצלם שני שחקנים וזו קבוצה אחרת". מעל 8,000 אוהדים יגיעו לארנה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ערכה הערב (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק על ראשות בית ג' בליגת האלופות נגד אלופת המפעל לעונת 2017/18, א.א.ק אתונה (שלישי, 19:45).

השתיים מתייצבות למפגש עם מאזן זהה של שישה ניצחונות מול הפסד אחד בלבד, כשהפסדה היחיד של א.א.ק נרשם במחזור הפתיחה כאשר הפועל ירושלים רשמה 75:79 מרשים באואקה. בבירה מספרים על תכונה רבה בקרב הקהל וביקוש גדול לכרטיסים, כאשר קצב המכירה הוא הגבוה ביותר מפתיחת העונה וההערכה היא כי מעל 8,000 אוהדים יתייצבו בארנה בירושלים.

לקראת המשחק אמר המאמן עודד קטש: "יש התרגשות. שמעתי הרבה מאוד על אוהדים שמצפים למשחק וזה תמיד כיף לשחק ככה. יהיה משחק קשה, אבל אנחנו בבית ואנחנו רוצים לחזור להציג את הכדורסל שלנו בבית במשך 40 דקות. במשחק הראשון הצלחנו לצאת משם עם ניצחון למרות חצי ראשון נוראי, אבל המחזור הראשון הוא תמיד טריקי וחזרו אצלם שני שחקנים משמעותיים וזו קבוצה אחרת – רוצה להאמין שגם אנחנו יכולים לשחק טוב יותר. הכי חשוב מבחינתנו לשמח את הקהל, כל מה שאנחנו עושים וכל השאיפות והחלומות שלנו הן בשביל לשמח את הקהל ויש לי תחושה שיהיה כיף מחר".


סטודמאייר באימון. דריכות לקראת המשחק על ראשות הבית (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי