89:98 לנס ציונה על לבסקי בפתיחת השלב השני ביורופקאפ

ג'ראלד לי
ג'ראלד לי | FIBA

תצוגה קבוצתית גדולה של הכתומים בבולגריה נתנה לנדב זילברשטיין את המקום הראשון בבית על חשבון אחת היריבות הקשוחות במפעל. דואו הצטיין עם 18 נק', שישה שחקנים של נציגת ליגת ווינר סיימו בדאבל פיגרס

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה פתחה הערב (רביעי) את שלב הבתים השני של היורופקאפ עם ניצחון חוץ יוקרתי 89:98 על לבסקי סופיה הבולגרית, שנחשבת אחת הקבוצות החזקות במפעל.

הכתומים פתחו חזק ועלו ליתרון 0:6 ממנו לא הרפו עד לסוף הרבע הראשון, שהסתיים צמוד עם 24:25. המארחת לקחה את ההובלה בפתיחת הרבע השני, אבל כריס דואו החזיר את נס ציונה לתמונה ובעזרת כמה סלים יפים שלו היא ירדה להפסקה ביתרון 39:46. דואו המשיך להפציץ גם ברבע השלישי, וטל דן הוסיף כדי להעלות את הקבוצה מהמושבה ליתרון דו ספרתי, 40:50, וגולן גוט בשלשה גדולה נתן יתרון שיא של 14, 44:58. עד סיום הרבע המרחק נשמר, פחות או יותר, אבל מיוביץ' קלע שלשה חצי דקה לסיומו כדי לצמק ל-63:72.

נס ציונה לא נבהלה ופתחה את הרבע האחרון עם שלשה מעולה של עודד ברנדוויין, אבל אז ריצת 3:13 של הבולגרים צימקה ל-78:76 והכניסה את החבורה של זילברשטיין ללחץ. טל דן קלע סל קריטי, ואז שתי שלשות רצופות של גארי בראון החזירו את השליטה לישראלים. עד הסיום היה קל יותר, וגוט חתם את תוצאת המשחק עם הטבעה 16 שניות לסיום וקבע 89:98.

ג'ראלד לי. היה שם בדקות המכריעות (FIBA)
ג'ראלד לי. היה שם בדקות המכריעות (FIBA)

זה היה המשחק הראשון של שלב הבתים השני, הכולל ארבעה בתים ובכל אחד מהם ארבע קבוצות. מכל בית יעלו שתי קבוצות, אליהן יצטרפו שמונה קבוצות שנשרו מליגת האלופות. הניצחון העלה את נס ציונה למקום הראשון בבית, ובשבוע הבא יארחו הכתומים את בלקן, גם היא מבולגריה.

קלעו לנס ציונה: כריס דואו 18, גולן גוט ודקוואן קוק 16 כל אחד, גארי בראון 14, טל דן 12, ג'ראלד לי 10, רביב פיטשון 5 (גם 10 ריבאונדים), אלישי 4, עודד ברנדוויין 3. גם שותף: יניב סולומון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי