הפועל חולון התפוצצה על אופאבה החלשה עם 64:97 בצ'כיה

דן שמיר
דן שמיר | עדי אבישי

אחרי שני הפסדים רצופים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, החבורה של דן שמיר לא התקשתה מול נועלת הטבלה ועלתה למאזן 4:7. בשבוע הבא: טנריפה החזקה תגיע לישראל

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים רצופים בליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון מחצה הערב (רביעי) בצ'כיה 64:97 את אופאבה, נועלת הטבלה, במסגרת המחזור ה-11 ועלתה למאזן 4:7 כאשר בשבוע הבא היא תארח את המוליכה טנריפה.

חולון פתחה בחמישייה עם ריינולדס, וולדן, דקוואן ג'ונס, קליין ושון ג'ונס, אופאבה עם דראגון, קלצ'קה, שירינה, זבראנק וקוואפיל. דקוואן ג'ונס להט בדקות הראשונות וביחד עם ריינולדס הכתיב קצב מסחרר, אבל הצ'כים קלעו באחוזים גבוהים ועלו ליתרון 10:11 מסל של קלצ'קה. ריינולדס המשיך להרשים בניהול המשחק, דקוואן ג'ונס צלף שלשה שלישית ושמחון חתם את הרבע ביתרון 17:30.

האחוזים של אופאבה מהשדה המשיכו להידרדר, וולדן העביר הילוך ובדקות טובות בשני צידי המגרש הגדיל ל-22:39. קצב הקליעה קצת נרגע, בעיקר בצד המקומי, ושמחון קבע 20 הפרש, 28:48. קלצ'קה ניסה קצת לצמק עבור המארחים, שלא מחזיקים אף זר בסגל, אבל וולדן הגדיל בחזרה, 31:53 בירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בסימן הג'ונסים: דקוואן קלע עוד שלשה, שון חגג בצבע ושלשה של שמחון העלתה את האורחים ל-37:69. דקוואן ג'ונס המשיך להוסיף מהלכים לתקציר, אופאבה קטעה רצף של 18 החטאות מעבר לקשת עם צליפה של קוריל, שהוריד ל-76:46 בסיום הרבע השלישי.

הסגולים לא הורידו את הרגל מהדוושה, פניני והובר הצטרפו לרשימת הקלעים עם שלשות והמאמן המקומי פטר צודק לקח פסק זמן בפיגור 85:47. אופאבה ניצלה את הגארבג' טיים כדי לשפר קצת סטטיסטיקות, גיא פלטין עלה לדקות ראשונות בצד השני ובסיום 64:97 לחולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי