נס ציונה ניצחה 80:96 את אלבה ועלתה מהמקום הראשון

טאליב זאנה חוסם את ג'ורדן הית'
טאליב זאנה חוסם את ג'ורדן הית' | FIBA

למחצית ההונגרים עוד ירדו ביתרון, אבל קאמבק אדיר של הקבוצה של נדב זילברשטיין, בניצוחם של דקוואן קוק (25) וכריס דאו (17) סיימו רבע רביעי מדהים בדרך לשלב הבא

(גודל טקסט)
לאחר ההפסד במשחק הקודם בבולגריה לבלקן 102:90, עירוני נס ציונה ניצחה הערב (שלישי) 80:96 את אלבה פהרוואר ההונגרית במשחק האחרון של שלב הבתים ביורופקאפ ועלתה מהמקום הראשון. השחקנים של נדב זילברשטיין ישחקו בשלב הבא נגד יריבה שתקבע בהגרלה. הכתומים עלו לשלב הבא עוד לפני המשחק לאחר שפיב"א העניקה לכתומים כרטיס חופשי לפלייאוף.


דקוואן קוק פתח את המשחק בסערה, ועם שלוש משלוש מחוץ לקשת השאיר את נס ציונה בעניינים וסיים עם 12 נקודות את הרבע הראשון, שנגמר בשוויון 22:22. יכולת טובה של רודני בולוק ושל הרכז הוותיק קרלוס קבסאס הובילה את המארחים ליתרון, ולמחצית ההונגרים ירדו ביתרון 38:47.


טל דן וטאליב זאנה החזירו הקבוצה של נדב זילברשטיין למשחק, ושלשה ענקית על הבאזר של כריס דאו קבעה שוויון 64:64 בתום הרבע השלישי. שתיים וחצי דקות בתוך הרבע האחרון טל דן קלע עוד שתיים והעלה את האורחים ליתרון 71:66, כריס דאו המשיך להפציץ ועם עוד שלשה הגדיל את ההפרש ל-10. קאמבק גדול של עירוני נס ציונה עם רבע רביעי ענק הסתיים בניצחון 80:96.

דקוואן קוק בלט עם 25 נקודות וקלע שש שלשות. כריס דואו תרם 17, טל דן הוסיף 14 וגם טאליב זאנה (13 ו-11 ריבאונדים) וגארי בראון (11 ו-10 אסיסטים) הגיעו לספרות כפולות.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי