הפועל ירושלים גברה על דיז'ון 83:85 בליגת האלופות

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | מנהלת הליגה

הירושלמים התקשו בצרפת ללא תמיר בלאט וג'ונסון, אך הצליח לנצח את דיז'ון בזכות ערב גדול של פלדין ויסיימו את בית ג' במקום השני

(גודל טקסט)
העונה הסדירה בליגת האלופות נחתמה הערב (רביעי) עם ניצחון חוץ מרשים של הפועל 'בנק יהב' ירושלים, 83:85 בדיז'ון ללא תמיר בלאט וכריס ג'ונסון הפצועים. בעקבות הניצחון של א.ק אתונה, הפועל ירושלים תסיים במקום ה-2 בבית ג'. 

ירושלים פתחה בחמישייה עם אוחיון, פלדין, באטלר, תומאס ואואנס, דיז'ון עם הולסטון, צ'סאן, אמגאנו, פירסון וז'וליין. האדומים התחילו חזק, פלדין ובאטלר צלפו מבחוץ ותומאס קבע 2:10 מהיר. ראיין פירסון, אקס-אשדוד, ניסה למזער נזקים, אבל באטלר קלע עוד שתי שלשות ופלדין הוסיף אחת משלו בדרך ליתרון דו-ספרתי, 9:19. פירסון שמר את הצרפתים בתמונה וצימק לשלוש, אבל סטודמאייר עלה – כרגיל לאחרונה – חם מהספסל והגדיל ל-23:29 בסיום הרבע.
 

טימור הצטרף לחגיגה בהתקפה עם שני סלים ואסיסט לשלשה הרביעית של באטלר הלוהט, 25:38. אליהו עלה על הלוח וסטודמאייר פתח יתרון שיא של 17 נקודות, אבל לום המחליף נתן תרומה יפה והוריד ל-44:32. הקצב הירושלמי המהיר קצת נרגע, אבל אוחיון בארבע נקודות שמר על פער דו-ספרתי לפני הירידה להפסקה, 38:50.
 

תומאס הרשים בשני צידי המגרש במהלכים אתלטיים ואואנס הגדיל בחזרה ל-30:46. הולסטון איפס את הידית מעבר לקשת, דיז'ון עברה להכתיב את הקצב והפער קוזז ל-59:52. שלשה של פלדין וסלים של טימור ואוחיון קבעו שוב פער דו-ספרתי, אלא שהצרפתים תפסו ביטחון וצ'סאן במהלכים יפים צימק ל-66:63 אחרי 30 דקות.
 

שלשה של ז'וליין השוותה בתחילת הרבע הרביעי, סטודמאייר השיב בקליעות עונשין ובראון בסטפ בק קבע 66:70. הולסטון ופלדין החליפו שלשות ומהלך סל ופאול של וור הוריד לנקודה, 75:73. השלשה הרביעית של הולסטון נתנה למארחים יתרון בכורה, אבל במהלך הבא הוא יצא בעבירה חמישית ובראון הפך חזרה, 76:77. בראון החם הוסיף עוד שתי שלשות, אבל אמגאנו וז'וליין מנעו ממנו לברוח, 83:81. פלדין הכפיל את ההפרש בדאנק במתפרצת, ללופ ענה בסל קשה עם הקרש, בראון החטיא מבחוץ ודיז'ון קיבלה הזדמנות לנצח, אבל תומאס כפה על ז'וליין זריקה קשה והבטיח את הניצחון, 83:85.

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Hapoel Jerusalem B.C. (@jerusalembasket) on



קרדיט על הדיווח: מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי