יורופקאפ: חולון נגד בלקן בשמינית, נס ציונה מול באקן

שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים | אודי ציטיאט

הנציגות הישראליות במפעל הרביעי בחשיבותו יוכלו לפגוש אחת את השנייה רק בגמר, אך עוד קודם לכן יצטרכו לגבור על יריבות מבולגריה ומדנמרק בהתאמה. משטרת ישראל: שני אוהדים הורחקו בעקבות ההתפרעות בהפסד לנאנטר

(גודל טקסט)

הפועל חולון הפסידה באמצע השבוע לנאנטר הצרפתית ובעקבות כך הודחה מליגת האלופות ונשרה ליורופקאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו, והיום (חמישי) נקבע כי יריבתה הבאה תהיה בלקן הבולגרית, כשחולון תזכה לארח את הגומלין. באותו המפעל נמצאת גם נס ציונה שהעפילה מהמקום הראשון בבית אליו השתייכה והיא תתמודד נגד באקן הדנית, כשהמשחק הראשון ייערך בישראל. משחקי שמינית גמר היורופקאפ ייערכו בשיטת בית חוץ ב-6 וב-13 במארס.

מכיוון שחולון ונס ציונה הוגרלו בשני צדי ההגרלה, הן יוכלו רק להיפגש במשחק הגמר אם וכאשר. בחולון בוודאי יבקשו מנס ציונה סיוע בהכנות למשחק, מכיוון שהבולגרים היו עם קבוצתו של נדב זילברשטיין באותו בית. באקן היא אלופת דנמרק בשנתיים האחרונות, בשנה שעברה נעצרה בחצי גמר המפעל.

בתוך כך, לאחר ההפסד של חולון לנאנטר שלשום נרשמו מספר אירועים אלימים בתוך האולם והיום הודיעה משטרת ישראל על חקירתם של שני חשודים בטענה ש"ירדו למעבר יציאת השחקנים, צעקו לעבר מאמן הקבוצה, קיללו אותו וגרמו להפרת הסדר במקום. אחד האוהדים אף חשוד בכך שירק לעבר המאמן".

לטענת המשטרה, על אף שלא הוגשה תלונה רשמית נפתחה בחקירה יזומה של המקרה. השניים, תושבי חולון בני 31 ו-53, נחקרו תחת אזהרה בגין עבירה על חוק הספורט ובסיום חקירתם הורחקו החשודים מכל משחקי הקבוצה למשך 21 יום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי