תיכון חדש זכתה בגמר אליפות העולם. דורי סהר: "חוויה מדהימה"

שחקני נבחרת תיכון חדש
שחקני נבחרת תיכון חדש | איגוד הכדורסל

הנבחרת הישראלית עשתה היסטוריה כאשר גברה בגמר 78:79 על נציגת יוון. רון חולדאי אמר: "כל הכבוד לשחקנים, לצוות המקצועי למורי בית הספר והמנהלת"

(גודל טקסט)
נבחרת תיכון חדש, שזכתה באליפות ישראל לפני מספר חודשים, עשתה היסטוריה כשזכתה באליפות העולם לתיכונים עם ניצחון דרמטי 78:79 על יוון. לא פחות משמונה שחקני מחלקת הנוער של מכבי תל אביב נכללים בסגל.


שחקני מכבי שבסגל נבחרת תיכון חדש ת"א הם דורי סהר, המשחק גם בקבוצה הבוגרת, נדב סהר, עמית אהרוני, יניר גדות, יונתן אטיאס, שליו עוזרי, עמית צידון, טל צידון.


בשלב הבתים של האליפות ניצחה נבחרת תיכון חדש בכל שלושת המשחקים את נציגות טאיוואן, ברזיל וקפריסין, בשמינית הגמר שוב גברו הישראלים על נציגת טאיוואן, ברבע הגמר הכניעו את נציגת מקדוניה ובחצי הגמר גברו על הבלגים.


בגמר התמודדו נציגי ישראל מול הנבחרת המארחת, יוון. במהלך המכריע מצא את עצמו אריאל לחוביץ' חופשי בפינה ונעץ שלשה שקבעה ניצחון דרמטי. לוטן אמסלם (בנו של שמעון אמסלם) הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, דורי סהר הוסיף 13, לחוביץ, נדב סהר ויונתן אטיאס סיימו עם 10 נקודות כל אחד. שאר הקלעים: עמית אהרוני 8, יניר גדות 4, אמיתי רותם 3 וטל סידון 2.


What a finish! Congrats boys team #Israel ISF World Schools Champion in #ISFWSC2019#basketball@ANTAsportswear#LILANZ#PANPANfoods@SHUAFITNESSpic.twitter.com/i8Ck5F0Vye

— ISF Sports (@ISFsports) April 19, 2019


בכך סיימה נבחרת תיכון חדש תל אביב, שרובה כאמור בנוי משחקני האקדמיה של מכבי, עם מאזן 0:7 וכתר אליפות העולם לבתי ספר תיכוניים.


"בשלב הגמר פגשנו תיכון יווני. היתרון בקהל היה באופן מובהק לטובת היוונים, אבל נלחמנו חזק ועבדנו כקבוצה כדי להגשים את החלום ולזכות בתואר 'אלופי העולם'", סיפר דורי סהר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "הייתה חוויה מדהימה. פגשנו והכרנו הרבה אנשים ממקומות שונים בעולם, סגנונות משחק שונים ושיטות שונות. הייתה חוויה לספוג את כל המידע הזה".


"אנחנו, שחקני הנבחרת, רוצים להודות לכל האנשים שתמכו בנו מהבית, למשפחות שנסעו איתנו ועודדו בכל הכוח, לנחום סגל מאמן הנבחרת, אשר ברייט מנהל הנבחרת, ולימור מרקינזון מנהלת התיכון", הוסיף דורי סהר. "ההישג הזה הוא ללא ספק תעודת כבוד למכבי ת"א ולאקדמיה עם 8 שחקנים צהובים-כחולים".


גאווה עולמית היישר מתל אביב-יפו: ברכות לתיכון חדש שזכו לפני זמן קצר באליפות העולם לתיכונים בכדורסל. כל הכבוד לשחקנים, לצוות המקצועי למורי בית הספר והמנהלת.
חג שמח! @TelAvivhttps://t.co/zvRjQOBJjf

— רון חולדאי (@Ron_Huldai) April 19, 2019


"גאווה עולמית היישר מתל אביב-יפו: ברכות לתיכון חדש שזכו לפני זמן קצר באליפות העולם לתיכונים בכדורסל", ברך ראש העיריה רון חולדאי בטוויטר. "כל הכבוד לשחקנים, לצוות המקצועי למורי בית הספר והמנהלת. חג שמח!".


הטורניר, שאורגן על ידי פדרציית ספורט התיכונים העולמית (ISF), נערך בהרקליון שבכרתים. בתחרות השתתפו 26 קבוצות נשים ו-24 קבוצות גברים מכל העולם, מלבד ארצות הברית, ולקחו בו חלק לא פחות מ-571 שחקניות ושחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי