לראשונה בתולדותיה: קבוצת הנערים של מכבי ת"א זכתה בטורניר בולוניה

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב חוגגת
קבוצת הנוער של מכבי תל אביב חוגגת | מכבי תל אביב

הקבוצה הישראלית עד גיל 15 עשתה היסטוריה כאשר השיגה גביע אירופי ראשון במחלקת הנוער של הצהובים, לאחר שניצחה 67:96 את פוקה קרגיובץ הסרבית. תומר אגמון נבחר ל-MVP של הטורניר

(גודל טקסט)

קבוצת הנערים של מכבי תל אביב זכתה אמש (ראשון) בטורניר בולוניה היוקרתי של היורוליג בשנתו השביעית והשיגה תואר אירופי ראשון בתולדות מחלקת הנוער של המועדון.

את המשחק הראשון של הטורניר פתחה מכבי תל אביב נגד מלדוסט זומן הסרבית, ודרסה את הקבוצה 53:94. ניצחון חד צדדי לצהובים. את הניצחון השני, בשלב שמינית הגמר השיגו לאחר עוד משחק קליל נגד סאן ג'יורג'יו האיטלקית, 36:89.

הניצחון השני כבר נתן רמז לעתיד. במשחק השלישי של הטורניר, פגשו הישראלים את הקבוצה המקומית פורטיטודו, ובמשחק בו הפערים באו לידי ביטוי והשליטה של הצהובים לא הופסקה, ניצחה הקבוצה 51:80.


חגיגה בצהוב (צילום: מכבי תל אביב)

רגע לפני הגמר, מכבי תל אביב הייתה צריכה לעבור משוכה אחת, וירטוס בולוניה. זו הייתה הקבוצה החזקה ביותר שפגשה את מכבי תל אביב עד עכשיו, והמשחק היה צמוד שבסופו ובהפרש של 6 נקודות בלבד, ניצחה מכבי תל אביב 79:85 ועלתה לגמר.

במשחק המכריע פגשה מכבי תל אביב את פוקה קרגיובץ הסרבית, והצהובים שלא הפסידו עד עכשיו בטורניר, לא התכוונו להפסיד גם בגמר. חניכיו של נועם לוי ניצחו 67:96 וזכו בטורניר לראשונה בתולדותיהם, כאשר לאורך כל הטורניר הקבוצה לא ירדה מ-80 נקודות למשחק.

ל-MVP של הטורניר נבחר תומר אגמון שקלע 34 נקודות בגמר, ועמד על ממוצע של 14 נקודות בטורניר. בנוסף לאגמון , גם הגארד איליי עזרן נכלל בחמישייה של הטורניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי