קלויארו מועמד לאנאדולו, פפאניקולאו יצטרף למכבי ת"א?

אנג'לו קלויארו
אנג'לו קלויארו | עדי אבישי

ארג'ין עתאמן, מאמן הקבוצה הטורקית שזכתה באליפות והגיעה עד גמר היורוליג, הודה כי הם נמצאים במגעים עם הפורוורד שעבר עונה טובה במדי הצהובים. דיווח: פורוורד אולימפיאקוס על הכוונת של ספרופולוס

(גודל טקסט)

אחרי אחת העונות המוצלחות בתולדותיה, שבה זכתה באליפות טורקיה על חשבון פנרבחצ'ה הגדולה ובנוסף העפילה לגמר הפיינל פור של היורוליג, אנדולו אפס כבר מתכוננת לעונה הבאה. הפורוורד האוסטרלי ברוק מוטום עזב את הקבוצה לטובת ולנסיה, ובין המועמדים להחליפו עלה שם שחובבי הכדורסל בארץ הספיקו להכיר טוב בעונה החולפת. סגנית אלופת אירופה במגעים עם אנג'לו קלויארו, שזכה לפני שבועיים בלבד באליפות המדינה עם מכבי תל אביב, כך אמר היום (רביעי) מאמנה ארגין עתמאן בראיון בטורקיה.

קלויארו מוכר היטב בכדורסל הטורקי אחרי שהעביר שתי עונות בליגה המקומית, האחרונה שבהן בבנביט ממנה הגיע לארץ. האמריקאי קלע בעונה החולפת 7.4 נקודות ואסף 4.8 כדורים חוזרים במדים הצהובים ביורוליג, והוא נחשב לשחקן מחויב ולוחם קשוח, אך לאורך העונה המניות שלו בקבוצה מתל אביב הלכו ופחתו ומכבי לא מציבה אותו בראש מעייניה לעונת 2019/20, בעיקר כי הוא זקוקה לנשק הרבה יותר אפקטיבי בעמדות 3-4. האופציה הנוספת מבחינת אנדולו היא זו של דריק וויליאמס, שנבחר שני בדראפט ה-NBA של 2011 ונחת באירופה לראשונה בשנה החולפת, לשורותיה של באיירן מינכן.

עוד אמר עתמאן כי הוא אופטימי לגבי הישארותו של כוכב הקבוצה שיין לארקין: "הוא מאוד שמח כאן ואני מאמין שהוא ימשיך איתנו, אם יישאר באירופה. מה שכן, אם הוא יקבל הצעה טובה מה-NBA, אנחנו נאבד אותו. אבל אנחנו מחשיבים אותו בהכנות שלנו לעונה הבאה, רוצים לשמור על אותו תלכיד לקראתה", אמר הטורקי.

במקביל, פורסם היום דיווח לפיו מכבי תל אביב תנסה לצרף את הפורוורד בן ה-28 של אולימפיקאקוס, קוסטאס פפאניקולאו. בשלוש השנים האחרונות הוא העמיד ממוצעים של 7.3 נקודות למשחק ו-3.1 כדורים חוזרים בליגה היוונית וביורוליג קלע בממוצע 6.9 נקודות והוריד 3.9 ריבאונדים. כידוע הוא שב לפיראוס ב-2016 אחרי שנתיים ביוסטון רוקטס ובדנבר נאגטס מליגת ה-NBA, לשם הגיע כעבור עונה אחת בלבד בברצלונה. רק בשנה שעברה הוא האריך את חוזהו בשלוש שנים, אולם ביוון לא שוללים את האפשרות שיעזוב לאור דעיכה ביכולתו. ב-2012 הוא הצטיין בפיינל פור בו זכתה אולימפיאקוס והוא הניף את הגביע גם כעבור שנה במדי הקטלונים.

שחקני אנאדולו. יקבלו חיזוק ממכבי? (AFP)
שחקני אנאדולו. יקבלו חיזוק ממכבי? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי