טיילור נשאר בריאל, סלוקאס האריך חוזה בפנרבחצ'ה

קוסטאס סלוקאס
קוסטאס סלוקאס | אתר היורוליג

הגארד היווני שחוזר אחרי מכבי תל אביב העדיף להמשיך בטורקיה, אלופת ספרד ממשיכה במשימה של שימור הסגל שהעניק לפבלו לאסו את הזכייה ביורוליג ובאליפויות בשנים האחרונות

(גודל טקסט)
קוסטס סלוקאס, שהיה מועמד למכבי תל אביב ואולימפיאקוס בשבועות האחרונים, שם קץ לשמועות על הארכת החוזה שלו בפנרבחצ'ה כשחתם לשלוש שנים נוספות, בעסקה של שישה מיליון דולר. הגארד היווני הצטרף לקבוצה של אוברדוביץ' בשנת 2015 ואת העונה האחרונה סיים עם ממוצעים מרשימים של 11.5 נקודות, 4.7 אסיסטים ושני כדורים חוזרים למשחק בליגה הטורקית.


שחקן נוסף שהבוקר חתם על הארכת חוזה הוא ג'פרי טיילור, שהאריך את ההתקשרות עם ריאל מדריד יממה לאחר ההודעה על הארכת החוזה של וולטר טבארס. אלופת ספרד הודיעה על חתימת טיילור עד 2022, ובכך הסמול-פורוורד בן ה-30 יסגור לפחות שבע עונות בבלאנקוס. טיילור הגיע לבירת ספרד לפני כארבע שנים, אחרי שלא הצליח להשתלב בליגת ה-NBA, בה שיחק במדי שארלוט.


אצל הבלאנקוס, השחקן השוודי-אמריקאי הצליח לבוא יותר לידי ביטוי, ואף זכה עימם ביורוליג בעונת 2017-18. באליפות ספרד הוא זכה שלוש פעמים מאז שחבר לפבלו לאסו, כשהאחרונה הגיעה לפני שבוע בדיוק. בגביע הספרדי זכה פעמיים, והוסיף גם זכייה אחת בסופרקאפ.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי