ממתינה לשלב הבא: היריבות האפשריות של עירוני נס ציונה

שחקני נס ציונה חוגגים
שחקני נס ציונה חוגגים | מאור אלקסלסי

הכתומים יינעלו את שלב הבתים ביורופקאפ נגד זוולה ולאחר מכן תדע מי תחכה לה בשלב הבתים השני. האופציות הן קלוז' או קרסוניארק, אורדאה ואחת מבין קייב, צמוקי מינסק או דניפרו. 16 מזוודות לא הגיעו להולנד

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה תסיים הערב (רביעי) את שלב הבתים הראשון ביורופקאפ כשהיא במקום הראשון במשחק בהולנד מול לאנדשטאדה זוולה, שתסיים את הבית במקום השני ותעפיל גם היא לשלב הבא.

הכתומים הביעו שביעות רצון מהחלטת פיב"א אתמול על ניצחון טכני במשחק נגד קפפנברג האוסטרית, שסירבה להגיע לישראל לפני כשבועיים עקב ההסלמה בדרום וכעת מה שנותר לה הוא להמתין לתוצאות שאר המשחק כדי לדעת מי יהיו היריבות שלה בשלב הבתים השני.

המנצחת בין קלוז' לקרסוניארק, אורדאה הרומנית – אותה נס ציונה תפגוש כמעט בוודאות. והקבוצה השלישית תהיה בי סי קייב, צמוקי מינסק או דניפרו. אחת מהן תעלה למקום השני בבית תשחק נגד הקבוצה הישראלית.


עירוני נס ציונה מחכה לשלב הבא. טל דן (עדי אבישי)

רביב פיטשון אמר לקראת המשחק: "רוצים לסיים את שלב הבתים ללא הפסד ולשמור על היכולת הטובה של הקבוצה מהשבועות האחרונים. ההולנדים קבוצה טובה מאוד וטרם הפסידו העונה בבית ולכן צפוי לנו משחק קשה".

הנחיתה בהולנד לא הייתה חלקה כשלא פחות מ-16 מזוודות בהן ציוד אישי של השחקנים וציוד קבוצתי לא הגיעו להולנד. הציוד אמור להגיע אחרי הצהריים סמוך לשעת המשחק בטיסה. בנס ציונה צפויים לחלק את העומס בין שחקני הסגל על מנת להגיע במוכנות מלאה לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול גלבוע גליל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי