רוברט רות'בארט חתם לשנתיים במכבי קריית גת

רוברט רות'בארט
רוברט רות'בארט | אתר רשמי

הסנטר הישראלי (31, 2.17) ששיחק בעונה שעברה בהפועל אילת יורד ללאומית: "הזדמנות נפלאה לעשות משהו גדול ביחד". המנכ"ל: "החתמה גדולה שלנו, נעמיד קבוצה חזקה ואטרקטיבית"

(גודל טקסט)

מכבי קריית גת רשמה אשתקד עונה מאכזבת כשסיימה את ליגת העל במקום האחרון וירדה כתוצאה מכך לליגה הלאומית. עם זאת הקבוצה רשמה היום (חמישי) רכש מרשים שמהווה הצהרת כוונות כשהחתימה את הסנטר רוברט רות'בארט לשנתיים.

רות'בארט (31, 2.17) נולד בסרביה אך עלה עם משפחתו ארצה בגיל צעיר, לפני שהמשפחה העתיקה את מגוריה לארצות הברית. תחנתו הראשונה כשחקן מקצוען הייתה ראסינג פריז מהליגה הצרפתית ולאחר שנתיים הוא שיחק לראשונה בישראל כשחתם בהפועל גליל עליון בעונת 2006/7. במהלך הקריירה נדד רות'בארט בין אירופה וישראל ובין היתר שיחק גם באולימפיה לובליאנה הסלובנית, במדיה השתתף ביורוליג וסיפק 8.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים.

את שלוש השנים האחרונות העביר בארץ לאחר שחזר בעונת 2014/15 לעירוני נהריה ורשם בה שיאי קריירה עם 13.3 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-1.2 חסימות בממוצע למשחק. בהמשך עבר גם בהפועל תל אביב אולם שוחרר ממנה בתום העונה הראשונה בחוזה ואת השנה האחרונה העביר כאמור באילת, במדיה רשם 6.3 נקודות ו-3.8 ריבאונדים.

"אני מאוד מאוד שמח להצטרף למכבי קריית גת", מסר השחקן לאחר החתימה, "אני רואה את זה כהזדמנות נפלאה לעשות משהו גדול ביחד. אני אעשה את כל מה שביכולתי להגיע עם הקבוצה להישגים הכי גבוהים". רועי חגאי, מאמן הקבוצה, הוסיף: "אני מאוד שמח ונרגש שהחתמנו שחקן ברמתו של רוברט. ברצוני להודות להנהלת הקבוצה על המאמץ הגדול בהחתמה. עם צירופו של רוברט המטרות ברורות ואני בטוח שנצליח".

כפיר סויסה, מנכ"ל הקבוצה, התייחס גם הוא להחתמה: "החתמה גדולה למועדון שלנו. התחלנו טיפה מאוחר וידענו שנצטרך להיות סבלניים, לחכות להזדמנויות ולדעת לפעול בשקט. אני שמח שהשכלנו לעשות את זה וכמו שהבטחתי לפני לאורך כל הדרך, נעמיד קבוצה חזקה ואטרקטיבית שרוברט בהחלט יהיה אחד מהכלים הכי חזקים שלה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי