הפועל ר"ג/גבעתיים גברה על כפ"ס. ניצחון גם להפועל חיפה

הפועל ר"ג/גבעתיים חוגגת
הפועל ר"ג/גבעתיים חוגגת | אתר רשמי

הליגה הלאומית, מחזור 2: רוברט גלן (23 נק') סידר לאורדונים את ניצחונם השני העונה, 75:80. שחקניו של שרון אברהמי גברו על גליל עליון 74:79, מכבי הוד השרון ניצחה את יבנה בחוץ

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)
משחקי המחזור השני בליגה הלאומית נמשכו הערב (שלישי). הפועל רמת גן/גבעתיים השיגה את ניצחונה השני העונה כשגברה 75:80 על הפועל כפר סבא בזיסמן. הפועל חיפה ניצחה 74:79 ברוממה את הפועל גליל עליון. בתום משחק צמוד, מכבי הוד השרון ניצחה 83:79 את אליצור יבנה בחוץ, קרית מוצקין נכנעה בביתה 80:69 להפועל מגדל העמק ומכבי רחובות הכניעה 80:82 את עירוני קרית אתא.


הפועל רמת גן/גבעתיים – הפועל כפ"ס 75:80

השחקנים של מתן חרוש, שגברו במחזור הראשון על הפועל באר שבע בחוץ, רשמו ניצחון נוסף. רוברט גלן הצטיין עם 23 נקודות. כפר סבא, אומנם שמרה על מרחק סביר לאורך המשחק ואף התקרבה עד פיגור 76:75 23 שניות לסיום, ספגה את הפסדה השני העונה. איתן רוטנברג הצטין אצל האורחים עם 19 נק'.


אליצור יבנה – מכבי הוד השרון 83:79
משחק ענק של שלושה שחקנים, שון דניאל (29 נקודות), ורנון טיל (26 נק') ויותם שירן (20 נק'), סידר להוד השרון ניצחון חוץ בתום מפגש צמוד – וזאת כשהיא עדיין ללא שחקן זר. שלשה של דניאל 2:33 דקות לסיום שקבעה 74:77 סידרה את היתרון לאורחים אותו לא שמטו עד הסיום. עידן רג'ואן בלט בשורת יבנה עם 21 נקודות.  


הפועל חיפה – הפועל גליל עליון/צפת 74:79
אחרי ההפסד להפועל רמת גן לפני חמישה ימים בגביע, הפועל חיפה שמרה על מאזן מושלם אחרי שני מחזורי ליגה כשהנחילה בביתה הפסד ראשון העונה לאורחים מהגליל. למרכוס ריד עם 19 נקודות סיים כקלע המוביל, הוא קטף בנוסף גם שבעה כדורים חוזרים ומסר חמישה אסיסטים, וגם 25 נקודות של ברנדון אדוארדס מן העבר השני לא סייעו לגליל שנאלצה להסתדר ללא קורטני פלס. 






מכבי קרית מוצקין – הפועל מגדל העמק 80:69

האורחים ממגדל העמק הצליחו לרוץ ברבעים השני והשלישי בדרך לניצחון ראשון העונה, אחרי הפסדים במחזור הפתיחה ובגביע, בעוד מוצקין נותרה עם הפסדים בלבד עד כה העונה. ג'ורדן סמפל עם 29 נקודות, 13 ריבאונדים ו-3 אסיסטים הוביל את קבוצתו של ניר קפלן לניצחון, 17 נקודות של טיילור ג'ונס ו-15 נוספות של נטע סגל סייעו גם כן. 16 נקודות של פלורין קמפבל מנגד לא הספיקו כדי לשמור את המקומיים בתמונה, במשחק בו נעדר נועם מטלון.


מכבי רחובות 92 – עירוני קרית אתא 80

ניצחון גדול למקומיים, שמוכיחים לליגה פעם נוספת כי כל קבוצה תתקשה באולמה הביתי. בחצי הראשון האורחים עוד שלטו והוליכו בפער דו ספרתי, אלא שרחובות הצליחה להישאר בתמונה וירדה למחצית בפיגור 46:45 בלבד. ברבע השלישי גור פורת, יבגני חולודוב ומרכוס רלפורד נכנסו לעניינים ועם עידוד מהקהל הביתי הצליחו להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון דו ספרתי. אתא עוד ניסתה לחזור ברבע האחרון, אבל זה לא הספיק. פורת בלט עם 23 נקודות, מנגד רודני אלכסנדר ומאליק קוק קלעו 18 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי