איש העסקים ברק בר כהן מצטרף לבעלות על הפועל ב"ש

ברק בר כהן
ברק בר כהן | יח"צ

הישראלי המתגורר בארה"ב ב-30 השנים האחרונות חובר לבעלים כפיר ארזי: "תמיד הייתי קשור לנגב". עודד צולה ישמש כנציגו בהנהלה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע/בני שמעון הודיעה הבוקר (חמישי) על הצטרפותו של ברק בר כהן (47), איש עסקים ישראלי המתגורר ב-30 השנים האחרונות בפרינסטון שבניו ג'רזי, כמשקיע במועדון. בהודעת המועדון נכתב כי "ברק, יליד באר שבע שאת שנות נעוריו עשה בישוב עומר שליד העיר באר שבע ושיחק כדורסל כנער בקבוצה המקומית, קשר הדוק לנגב ולכדורסל ובין השאר הוא מעורב במספר פרויקטים לפיתוח הנגב".

בר כהן אמר עם הצטרפותו לקבוצה: "תמיד הייתי קשור לנגב, האזור בו גדלתי, ואני מעורב במספר פרויקטים חברתיים וחינוכיים המאפשרים לי לסייע בפיתוח הנגב. את כפיר (ארזי, יו"ר המועדון והבעלים, ר"כ) אני מכיר עוד מילדותי בישוב עומר, ראיתי ושמעתי על הפרויקט החשוב של הפועל באר שבע/בני שמעון וידעתי שאני מעוניין לתרום להצלחתו. אני רואה בפרויקט מרכיב משמעותי בתמונה הכוללת של פיתוח הנגב".

כנציגו של בר כהן במועדון ישמש עודד צולה (47), איש עסקים תושב ת"א שנולד בבאר שבע וגדל בישוב עומר. עודד נחשב לחובב כדורסל ואוהד הפועל באר שבע/בני שמעון מזה שנים. "אני יותר משמח וגאה לקחת חלק בפרויקט המדהים הזה", אמר צולה, "לעזור לצוות העוסק במלאכה ולהמשיך ולקדם את הקבוצה לעבר הבמה המרכזית של הכדורסל בישראל. עבורי זה לחזור הביתה ולהיות חלק מהקבוצה שאותה אני אוהב".

כפיר ארזי הוסיף: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של ברק ועודד למועדון, אותם אני מכיר שנים רבות. ביחד נצליח להמשיך בדרך להגשמתה של המטרה – קבוצת כדורסל איתנה בליגת העל ואלפי ילדים שעוסקים בענף הכדורסל באזור הנגב כולו. כחלק מצמיחתו של המועדון אנחנו תמיד שמחים ונשמח להצטרפותם של כוחות נוספים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי