ניצחון חוץ ענק לרחובות בב"ש, הפועל חיפה גברה על עפולה 83:87

מרכוס רלפורד
מרכוס רלפורד | איגוד הכדורסל

קולמן עם 23, מוליכת הטבלה נותרה מושלמת אחרי 78:84 בקונכייה. ניצחון בית נוסף לקבוצה מהכרמל. הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל השיגה 77:83 חשוב בכפר סבא, ניצחונות גם לרעננה, קרית גת וגליל עליון

(גודל טקסט)
שישה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית בכדורסל. במוקד, מכבי רחובות נותרה מושלמת גם אחרי ביקור בקונכייה אצל הפועל באר שבע המשתפרת.


הפועל באר שבע – מכבי רחובות 78:84

ניצחון שישי ברציפות ומאזן מושלם למכבי רחובות שניצבת בגאון בראש בהטבלה. הקבוצה הנהדרת של אבנר יאור פתחה טוב וירדה במחצית ביתרון 43:38. ברבע השלישי היתרון של רחובות צמח ל-54:40, אך ריצת 2:18 של ב"ש העלתה אותה ליתרון. ברבע האחרון היה זה אלונזו קולמן עם 23 נקודות ופעולות גדולות שנתנו לרחובות את הניצחון הענק. ב"ש עם הפסד ליגה שלישי בשישה משחקים ולא מצליחה למנף את המומנטום שלה.



הפועל כפר סבא – הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל 83:77
שתי הקבוצות הגיעו למשחק התחתית עם ניצחון אחד בלבד ומי שחוגגת בסופו היא מגדל העמק שהשיגה ניצחון חוץ שני העונה ויקר מפז. הרכש החדש ג'ימי הול סיפק 22 נקודות ו-13 ריבאונדים והתגבר על 34 של ביירון ווסלי מהעבר השני. לאורך כל המשחק כפ"ס, ללא טמיר אריאלי הפצוע, נאלצה לרדוף אחרי מגדל העמק ובכל פעם שהיא קצת התקרבה לאורחים היו התשובות. ארד הררי היה האקס פקטור עם 18 נקודות.


הפועל חיפה – הפועל עפולה 83:87
ניצחון בית נוסף להפועל חיפה שהצליחה להתאושש מההפסד בשבוע שעבר. הקבוצה הלוחמת מבירת העמק הצליחה להישאר קרובה למארחים לאורך רוב שלבי המשחק, ובעיקר בחצי השני, אבל בכל פעם לא הצליחה לבצע את המהפך. בהיעדרו של טל פרסלני אריאל נבון בלט עם 24 נקודות, אך נכנע לערב ענק של ישמעאל רומרו שקלע 33. ברגעים האחרונים מי שהיה שם עבור שרון אברהמי הם ניב משגב ואופק אביטל שעמדו בלחץ מהקו העונשין והבטיחו ניצחון ביתי.


מכבי 'טופ סקיי לין' קרית מוצקין 91 – עירוני 'איצקוביץ' נכסים' רעננה 96:91

ניצחון גדול לאורחים מהשרון שהצליחו להתגבר על פתיחה פחות טובה, ובזכות חצי שני ענק בראשותו של מייקל בריסקר (16 נקודות) רשמו ניצחון חוץ ראשון העונה ושני בסך הכל. שישה שחקנים של רעננה קלעו בדאבל פיגרס ועם 13 שלשות הניצחון של פנינת השרון לא הוטל בספק בחצי השני. פלורין קמפבל בלט עם 26 נק' למפסידה, 22 היו לרכש החדש קנט הול.


אליצור יבנה – מכבי קרית גת 90:85

45דקות נזקקו למכבי קרית גת לנצח ביבנה. הקבוצה מהדרום הופיעה ללא ג'ון וויליאמסון הפצוע שייעדר בשבועות הקרובים, וגם לא קיבלה תרומה מקדריק מייז. בהיעדרם נמרוד טישמן בלט עם 26 נקודות ורוטבארט סיפק 18 נקודות ו-20 ריבאונדים. כמו כל המשחק, הרבע האחרון היה צמוד ותומר זלמנסון מהקו קבע 77:77 אחרי שדייק פעם אחת. מנגד, ריילי דיאנג'לו, שחזר מפציעה, החטיא שלשה והקבוצות הלכו לחמש דקות נוספות. בהארכה קרית גת הצליחה להכניע את יבנה כאשר ריילי דיאנג'לו מבצע עבירה בלתי ספורטיבית ברגע קריטי. בקרית גת נושמים לרווחה, ביבנה יכולים להרגיש פספוס.


הפועל גליל עליון – מכבי הוד השרון 73:108

המשחק היחיד שלא היה צמוד הערב נערך בכפר בלום ובסיומו המארחת יצאה עם ניצחון נאה. רום גפן הוביל שבעה שחקנים בספרות כפולות עם 20 נקודות, שקד ירושלמי הוסיף 12. ורנון טיל ויותם שירן קלעו 12 כל אחד אצל המפסידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי