הפסד בכורה מפתיע לרחובות, גליל עליון ניצחה במגדל העמק

הפועל גליל עליון
הפועל גליל עליון | אתר רשמי

המוליכה נכנעה בביתה 79:77 לקריית מוצקין, ליאור שגב מחוץ לקשת קבע ניצחון דרמטי. פלס עם 17 נקודות הוביל את האדומים לניצחון בקרב בצפון, הפועל כפ"ס הפסידה בקריית אתא

(גודל טקסט)
אחרי המשחק המוקדם בו ניצחה מכבי קריית גת את הפועל חיפה, נערכים הערב (שלישי) חמישה משחקים במסגרת המחזור השביעי בליגה הלאומית בכדורסל. במוקד, מכבי רחובות הפסידה לראשונה העונה במשחק בית מול קריית מוצקין.


הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל – הפועל גליל עליון 87:82
זזה הלך קשה, אך בסופו של משחק גליל עליון רושמת ניצחון נוסף שהושג בשיניים לאחר מאבק עיקש. הקבוצה מהעמק הצליחה למתוח את גליל עליון וגם הובילה במחצית 49:50 אחרי רבע שני נהדר, כשג'ימי הול בולט בשורותיה. הסיום היה צמוד וקליעות עונשין מדויקות של רום גפן וברנדון אדווארדס, בתוספת מספר מהלכי הגנה גדולים של האדומים, הביאו להם את הניצחון החשוב. קורטני פלס העמיד שורה נאה של 17 נקודות, שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים.



עירוני קרית אתא – הפועל כפר סבא 57:74

מחצית אחת, זה הזמן שהחזיקה הפועל כפ"ס לפני שהתפרקה בקרית אתא. יוסי בונן ודאליס ג'ויינר חזרו לאולם בו שיתפו פעולה לפני שנתיים, אך יצאו בתבוסה קשה שמשאירה את קבוצתם עמוק בתחתית. מנגד, המארחת ממשיכה לשמור על מאזן מושלם בבית ולמעשה שבה למסלול הניצחונות אחרי הפסד חוץ לר"ג/גבעתיים. מאליק קוק בלט עם 21 נקודות למנצחת.


מכבי רחובות – מכבי קרית מוצקין 79:77
הפסד בכורה למכבי רחובות, שנכנעת דווקא למכבי קרית מוצקין במשחק ביתי. הקבוצה האורחת הייתה שם לאורך כל המשחק ולא אפשרה לרחובות לפתח את המשחק שלה. ברבע האחרון הלוח הראה כבר 69:63 למוצקין, אך שבע נקודות רצופות של רחובות קבעו שיוויון ובהמשך סל ועבירה של מרכוס רלפורד, כחצי דקה לסיום, הביא את רחובות עד ליתרון 76:77. ליאור שגב הגיב בשלשה ענקית ורחובות לא הצליחה לייצר סל בהתקפה האחרונה, כך שהאורחים שבו לביתם עם ניצחון ענק ומפתיע.


מכבי הוד השרון – הפועל באר שבע 87:94

מכבי הוד השרון קוטעת רצף של ארבעה הפסדים רצופים דווקא מול הפועל ב"ש, לה זהו הפסד שני רצוף. הקבוצה מהדרום נראתה מפורקת ברבע השלישי ונקלעה לפיגור של 16 נקודות, כשגם ניסיון לחזור ברבע האחרון לא עזר. הקבוצה של חנן הירשוביץ נהנתה מערב טוב מחוץ לקשת כשקלעה 9 שלשות ב-42 אחוזים וגם יום מוצלח של סטורם וורן שקלע 27 לא עזר. המארחים נהנו מ-25 נקודות של ורנון טיל, 24 של ג'ורדן וושינגטון ו-21 של יותם שירן שהובילו את קבוצתם לניצחון מרשים.


עירוני רעננה – אליצור יבנה 82:87 (אחרי הארכה)

ניצחון שני ברצף לעירוני רעננה, שממשיכה לפלס את דרכה למעלה. הקבוצה של ברק פלג התגברה על יריבה קשה ולמרות שהובילה 70:75, כחצי דקה לסיום נזקקה להארכה כדי לנצח בעקבות ריצת 0:5 של האורחים בשניות הסיום. בהארכה סמי גיבנס ומייקל בריסקר בפעולות מוצלחות עשו את ההבדל. יבנה סופגת הפסד נוסף והיא מסתכלת למטה כשבשבוע הבא מחכה לה מכבי רחובות, שהערב כאמור הפסידה לראשונה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי