קריית גת הביסה, הפועל ב"ש ניצחה לאחר הארכה

רועי חגאי
רועי חגאי | עדי אבישי

הדרומיים הביסו 78:95 את הפועל חיפה בבכורה של אלהרר, הקבוצה של בורגר יצאה עם 99:101 על מכבי הוד השרון. מכבי רחובות חזרה לנצח, הפועל ר"ג/גבעתיים הובסה בבית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגת הלאומית בכדורסל נמשך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים. במוקד: מכבי רחובות חזרה לנצח עם 62:69 בחוץ על מוצקין, הפועל באר שבע שרדה מותחן מול מכבי הוד השרון וניצחה לאחר הארכה ומכבי קריית גת הביסה את הפועל חיפה בבכורה של דודו אלהרר.


הפועל חיפה – מכבי קריית גת 95:78

גם החלפת המאמן לא עזרה להפועל חיפה שממשיכה להתרחק מהפלייאוף העליון. במשך רבע וחצי קיבלנו משחק צמוד ברוממה, אלא שרבע שני של 32 נקודות של קריית גת מול 12 בלבד של הביתיים לא הותירו להפועל חיפה סיכוי. החצי השני היה לפרוטוקול בלבד והניצחון של הדרומיים לא הוטל בספק. אריק וייז בהופעת בכורה הראה מה הוא מסוגל עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים. הפועל חיפה בצרות צרורות לקראת הישורת האחרונה של העונה.

מכבי קריית מוצקין – מכבי רחובות 69:62
שלושה רבעים צמודים לא הספיקו למכבי קריית מוצקין שקלעה ברבע האחרון 7 נקודות ב-8 הדקות הראשונות ואיבדה את המשחק לטובת מכבי רחובות שחוזרת למקום הראשון אחרי שאיבדה אותו בשבוע שעבר. האורחים ידעו שהפסד של קריית אתא בתוספת ניצחון שלהם יעזור להם לחזור לפסגה, אך בפתיחה היה זה במבלה אוסבי שדאג שקריית מוצקין תוביל במחצית 32:34. הרבע השלישי נפתח בבליץ של הקרייתים, אלא שאז רועי פרל חטף עבירה טכנית, דולב דראפיץ' איפס את הידית ורחובות חזרה למשחק וברבע האחרון הצליחה לעלות ליתרון שהספיק עד לסיום. בצד המפסיד, קריית מוצקין שוב חוזרת למאבקי התחתית לאחר שלושה הפסדים רצופים.


הפועל באר שבע – מכבי הוד השרון 101:99

מותחן גדול בבירת הנגב לאחר שמכבי הוד"ש כמעט הפתיעה את הדרומיים. שתי הקבוצות סיפקו משחק בלי הרבה הגנות והאורחים מהשרון מצאו עצמם מובילים 86:81 כ-4 דקות לסיום. האדומים נעזרו באנדל קומברבאץ' הנהדר והצליחו לכפות שוויון 93:93. בדקות האחרונות הביתיים הצליחו לשמור על יתרון קטן, אך הכדור האחרון היה של עמית עבו שלמרות משחק טוב החטיא והניצחון נשאר בקונכייה. סטורם וורן בלט עם 23 נקודות, אנדל קומברבאץ' הוסיף 21. מנגד, קולן רוסו קלע 27 ויותם שירן הוסיף 24 במשחק אדיר. המפסידה עדיין עם פער של שני משחקים מהמקום ממנו יורדים ליגה.

תוצאות נוספות
הפועל גליל עליון – הפועל מגדל העמק 91:95
הפועל ר"ג/גבעתיים – הפועל עפולה 82:66
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי