יוחננוב: מרגע שנחתום עם הטוטו, הליגה הלאומית תתייצב כלכלית

מסע"ת הליגה הלאומית לקראת הפלייאוף
מסע"ת הליגה הלאומית לקראת הפלייאוף | אתר רשמי

יו"ר מנהלת הליגה הבהיר במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הפלייאוף על המו"מ: "לקבוצות יתאפשר לבצע קפיצת מדרגה"

(גודל טקסט)

יממה לאחר סיום העונה הסדירה, הליגה הלאומית בכדורסל ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לכבוד פתיחת משחקי הפלייאוף. כידוע, בסדרות רבע הגמר תפגוש מכבי קריית גת את הפועל כפר סבא, עירוני קריית אתא תתמודד מול הפועל ר"ג/גבעתיים, הפועל באר שבע תשחק נגד הפועל גליל עליון ומכבי רחובות מול עירוני רעננה.

יו"ר מנהלת הליגה, עוגן יוחננוב, אמר: "שמתי לעצמי למטרה לספק לכלל הקבוצות את כל התנאים להם הן זקוקות על מנת להצטיין בכל הפרמטרים ולשפר את ענף הכדורסל בכללותו. עבורי, פיתוח תחום הכדורסל הישראלי הוא ביטוי של הציונות שלנו, פיתוח הארץ והחברה ישראלית, של הקדמה, התרבות, והחינוך עליו גדל הדור הצעיר. דור המנהיגים הבא, דור השחקנים הבא".

מעבר לפתיחת הפלייאוף החגיגית, במהלך המסע"ת הוצגו לכלי התקשורת התהליכים המתקיימים בימים אלו בליגה בנוגע לתקצוב והסכמי חסות, כאשר הליגה הלאומית במגעים מול ה'טוטו' להסכם חסות רוחבי לכל הקבוצות. "מרגע שיחתם הסכם שכזה, הליגה כולה תתייצב כלכלית ויהיה באפשרות קבוצות נוספות לבצע קפיצת מדרגה מקצועית. זה הישג עצום ובכוחם של שיתופי פעולה אלה להקפיץ את רמת העניין בליגה ולגייס חסויות נוספות", אמר יוחננוב.



"הליגה כולה תתייצב כלכלית". יוחננוב (אתר רשמי)

לצד אלו, ובמסגרת השאיפה של הליגה להפוך למקצועית ואטרקטיבית יותר, ממשיכה הליגה במאבק לשינוי השיטה בדבר הקבוצות העולות והיורדות בין הליגות הבירות: "אנו לא נרפה ולא נוותר. יחד עם משרד התרבות והספורט ואיגוד הכדורסל נמשיך להיאבק בכל הכוח. מחובתנו לדאוג לפתח אופק לשחקני הליגה ולדרבן אותם להצליח ולהצטיין, במטרה לשפר את איכות ענף הכדורסל לטווח הארוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי