הגיעו להסכמה: שחקני קריית גת הסירו את איום השביתה בגמר

מכבי קריית גת
מכבי קריית גת | פייסבוק רשמי

מנהלת הליגה הלאומית הודיעה כי הצדדים הגיעו להסכמה והסדרה מול הפועל באר שבע תיערך כמתוכנן. איגוד הכדורסל יעביר את הכספים שבבקרה ישירות לשחקנים

(גודל טקסט)

לאחר מאמצים אינטנסיביים מצד יו"ר מנהלת הליגה הלאומית לכדורסל, עוגן יוחננוב, הגיעו כל הצדדים להסכמה והמשמעות היא שקריית גת הסירה את איום השביתה ותשתתף בגמר הפליאוף מול הפועל באר שבע.

לפי הודעת מנהלת הליגה הלאומית, לאחר יומיים של משא ומתן בין נציגי עיריית קריית גת, איגוד הכדורסל, נציג שחקני קריית גת וקפטן הקבוצה, רוברט רוטברט ויו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, בהובלת יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, עוגן יוחננוב, "סוף סוף יענו דרישות שחקני קריית גת". הכספים שנמצאים בבקרה התקציבית של האיגוד ישוחררו ויועברו ישירות לשחקני קריית גת במהלך היום.

יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, עוגן יוחננוב: "לאורך כל הדרך, מנהלת הליגה בראשותי תמכה בדרישות השחקנים לתשלום. אני שמח כי הצלחנו להגיע לפתרון. אני מודה למנכ"ל הקבוצה, כפיר סוויסה אשר היה שותף מלא למציאת פתרון לבעיה, לראש העיר קריית גת, אבירם דהרי, לבקרה התקציבית, ליו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון וכמובן, להנהלת ושחקני הקבוצה שלאורך כל הדרך נתנו לי את אמונם ופעלו בצורה מקצועית. המקרה הזה חשף נקודות חולשה בתקנון הבקרה התקציבית הנוגע למקרים שכאלה. הסקנו מסקנות ובימים הקרובים אגיש לחברי מנהלת הליגה מסמך המלצות לשינוי תקנון הבקרה התקציבית לאישורם".

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון : "שיתוף הפעולה עם יו"ר מנהלת הליגה, עוגן יוחננוב הוכיח את עצמו. אנו נמשיך ללוות את שחקני הקבוצה על מנת שישלמו להם את כל חוב שכרם וכדי שיתעסקו רק עם כדורסל נטו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי