החזיקה רבע אחד: מכבי חיפה הובסה 132:100 בסקרמנטו

ווילי וורקמן
ווילי וורקמן | AFP

הירוקים יצאו למסע המשחקים השנתי מול יריבות מה-NBA גם כשהם בליגה הלאומית, אחרי 25:25 ברבע הראשון המקומיים דרסו. שחקן החיזוק ג'וש צ'ילדרס קלע 18 נקודות, באדי הילד הוביל את קלעי הקינגס עם 22 נקודות

(גודל טקסט)

זה כבר הפך לנוהג: מדי שנה ממריאה מכבי חיפה רגע לפני פתיחת הליגה למסע משחקים מול קבוצות ה-NBA ובעיקר מושפלת על הפרקט במשחקים שטרם ברור עד כמה תורמים אם בכלל לקבוצה. הלילה (בין שני לשלישי) המסע נפתח פעם נוספת והירוקים הובסו בתחילתו 132:100 על ידי סקרמנטו קינגס.

העונה, כידוע, מכבי חיפה ירדה לליגה הלאומית ומכיוון שהליגה מושבתת הירוקים למעשה לא נעדרים ממחזור הפתיחה שאמור היה לצאת לדרך כבר הערב (שלישי). ובחזרה למשחק: הרבע הראשון עוד הסתיים בשוויון 25:25 כשהירוקים נהנים מיכולתם של שחקני החיזוק ג'וש צ'ילדרס ןקנדי מיקס, שניים מתוך שישה שהצטרפו למסע המשחקים מול יריבות ה-NBA בלבד, אבל כבר ברבע השני המקומיים עלו ליתרון דו ספרתי ובמהרה המשחק הפך לגארבז'-טיים מוחלט.

צ'ילדרס, שחקן עם עבר עשיר מאוד ב-NBA, היה המצטיין בשורות האורחת וסיים את המשחק עם 18 נקודות, קנדי מיקס הוסיף 17 נקודות וסקוט מצ'ארדו קלע 15. באדי הילד עם 22 נקודות היה הבולט בסקרמנטו. בלילה שבין חמישי לשישי (שעון ישראל) ייפגשו הירוקים את לוס אנג'לס קליפרס. 


מייקס מסייע לירוקים בסקרמנטו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי