המחזור בלאומית נדחה לראשון, אחרת ינקטו צעדים משמעתיים

עמירם הלוי
עמירם הלוי | עדי אבישי

המגעים בין האיגוד לראשי ליגת המשנה הבשילו לכך שיוקם צוות בנושא 14 קבוצות בליגת העל. במנהלת הופעתו מהודעתו של הלוי: "זה לא פחות מהזוי שאיגוד הכדורסל מוציא הודעה בשמנו על סיום השביתה"

(גודל טקסט)

התקווה הייתה שהליגה הלאומית בכדורסל תיפתח הערב (שלישי), אבל שביתת הקבוצות והמאבק מול איגוד הכדורסל הובילו הבוקר למגעי חירום בין הצדדים ובסופו של דבר הוחלט על פתיחת העונה ביום ראשון הקרוב (28.10), אז ישוחק המחזור השלישי ואילו לשני מחזורי הפתיחה ייקבעו תאריכים חדשים.

איגוד הכדורסל אף הודיע כי יקים צוות ליישום ומימוש החלטת הנהלת האיגוד בנושא 14 קבוצות בליגת העל, שיורכב מיניב מזרחי, רמי כהן, נאור גלילי וחיים אוחיון וכן ימליץ לוועדת הכספים להקצות 150 אלף שקלים לקידום ושיווק הליגה.

יושב הראש עמירם הלוי הבהיר כי לא תהיה כל דחייה נוספת של משחקי הלאומית, אחרת כל קבוצה שלא תתייצב למשחקים יופעל כנגדה תקנון המשמעת.

ההודעה של הלוי על סיום השביתה הפתיעה מאוד את מנהלת הליגה השנייה, שיצאה בהודעה משלה: "זה לא פחות מהזוי שאיגוד הכדורסל מוציא הודעה בשמנו על סיום השביתה בזמן שאנחנו נמצאים במשא ומתן מולו. האיגוד מתבלבל ומטעה. המכתב שפורסם הוא הצעת איגוד הכדורסל (הצעה בלבד שכמובן אינה מגרדת ולו במעט את הנדרש) שלא התקבלה כלל על ידי קבוצות הליגות הלאומית. צר לנו (ששוב) מבלבלים בין עובדות ומציאות. השביתה נמשכת ולא יהיה כדורסל ישראלי אמיתי כל עוד לא ישקיעו בו באמת".

כפי שזה נראה כרגע, כל הקבוצות, למעט מכבי חיפה, לא יופיעו למשחקים גם ביום ראשון ובאיגוד הכדורסל ייאלצו להפעיל את הסנקציות נגד מועדוני הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי