שבתה במחזור הפתיחה: מכבי חיפה נכנעה 86:81 לרעננה

ברק פלג
ברק פלג | צילום מסך

הליגה הלאומית יצאה לדרך בשעה טובה ומוצלחת, היורדת הטרייה והקבוצה היחידה שלא הצטרפה למאבק פתחה עם הפסד ביתי מפתיע. 86:91 דרמטי לר"ג/גבעתיים ביבנה, קריית מוצקין גברה 66:81 על רחובות

(גודל טקסט)

כמה שחיכינו לזה, והערב (רביעי) זה קרה – השביתה הסתיימה והליגה הלאומית בכדורסל יצאה לדרך. הפתעה נרשמה כאשר מכבי חיפה, שנשרה מליגת העל ולמעשה הייתה היחידה שלא שבתה, פתחה את העונה עם הפסד ביתי 86:81 למכבי רעננה. גם מכבי רחובות שמקווה להעפיל לליגה הבכירה פתחה עם הפסד, 81:66 בחוץ למכבי קריית גת.

מכבי חיפה – מכבי רעננה 86:81
היורדת מליגת העל, היחידה שלא הצטרפה לשביתת קבוצות הלאומית, פתחה את העונה עם הפסד ביתי ומפתיע. ברק פלג ושחקניו לא מצאה פתרון כדי לעצור את ווין לנגסטון וג'אמר גאלי שקלעו 20 נקודות כל אחד, כשגם מייקל בריסקר עם 17 נקודות וגיל בני עם 15 נקודות הצטיינו. קרון דה שילדס קלע 21 נקודות לזכות הירוקים, אולם זה לא הספיק.

מכבי קריית מוצקין – מכבי רחובות 66:81
עם סטורם וורן שנחת רק לפני יממה וללא אבירם זליקוביץ ודודו שמריז הפצועים, מכבי רחובות לא יכלה לקבוצה הנהדרת מהקריות. חאבייר קרטר הציג יכולת מרשימה ועם הצוות המסייע הביא לשליטה של מוצקין החל מהרבע השני. במחצית הביתיים הובילו 25:40. בחצי השני הפער גדל ורחובות לא הצליחה לחזור אל מול הנחישות של הצפוניים.

אליצור יבנה – הפועל רמת גן/גבעתיים 91:86
משחק ענק באולם ביבנה, שהוכרע על ידי שלשה גדולה של איליה אילייב. לאורך שלושה רבעים וחצי נרשם משחק צמוד בו אף קבוצה לא הצליחה לברוח לשנייה. לקראת הסיום האורדונים עלו ליתרון דו ספרתי, אלא שמטווח שלשות של יבנה סידר סוף דרמטי. חצי דקה לסיום הלוח הראה יתרון נקודה לר"ג/גבעתיים, אבל אז אילייב תפר שלשה אדירה והבטיח ניצחון לקבוצה של מתן חרוש. מנגד, שי סגלוביץ' נאלץ להסתדר ללא אלעד הופמן. מי שבלט מעל כולם היה ברנדון אדוארדס שקלע 28 נקודות והוריד 17 ריבאונדים. גל גילינסקי, מנגד, צלף 22 נקודות.

תוצאות נוספות: הפועל כפר סבא – הפועל חיפה 101:82, הפועל גליל עליון – הפועל עפולה 74:87, מכבי הוד השרון – עירוני קריית אתא 85:97

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי