דרבי היסטורי בחיפה הסתיים ב-92:95 להפועל על מכבי

הפועל חיפה
הפועל חיפה | הפועל חיפה, רשמי

לראשונה מאז דצמבר 2000 נערך דרבי חיפאי, בסיומו ידם של האדומים על העליונה לאחר מותחן ברממה. עוד במחזור השני בלאומית: גליל עליון ניצחה ברחובות, עפולה הביסה את כפ"ס

(גודל טקסט)

קרוב ל-18 שנים חיכו בחיפה לדרבי בין מכבי להפועל בכדורסל, מאז דצמבר 2000, והערב (שלישי) זה קרה. ולא רק שזה קרה, הייתה זו הפועל חיפה שניצחה 92:95 היסטורי את הירוקים במסגרת המחזור השני בליגה הלאומית.

ואיזה משחק קיבלנו ברוממה. האווירה הנהדרת בחיפה שיחקה לטובת הירוקים שכבר בפתיחה הראו שהם באו מוכנים עם יכולת טובה של דניאל קופרברג, אלא שהפועל חיפה לא ויתרה ועם הרבה מלחמה ויכולת טובה של נאור שרון (24 נקודות) ירדה למחצית בפיגור סביר מבחינתה, 46:40.

החצי השני כבר היה צמוד. מכבי חיפה איבדה את היתרון לראשונה, אבל מהר מאד החזירה אותו וג'ף אלן ספג עבירה רביעית. האדומים החלו להרגיש את הניצחון עם שלשות של ג'אמר יאנג, אבל הלוח הראה 72:72 כשנותרו שבע דקות לסיום. ברגעי ההכרעה נאור שרון החטיא זריקת עונשין ובצד השני קרון דשילדס יכול היה להשוות, אבל החטיא והאדומים חגגו ניצחון שני העונה ומאה אחוזי הצלחה, בעוד הירוקים שירדו מליגת העל עדיין ללא ניצחון.


תוצאות נוספות
: הפועל עפולה – הפועל כפר סבא 74:103, הפועל רמת גן – הפועל אשקלון 79:69, אליצור קריית אתא – אליצור יבנה 66:86, מכבי רעננה – מכבי הוד השרון 87:98, מכבי רחובות – הפועל גליל עליון/צפת 71:52, אליצור נתניה – מכבי קריית מוצקין 84:86.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי