72:74 למכבי חיפה על גליל גליון, רחוקה 40 דקות מליגת העל

מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה
מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה | מכבי חיפה, רשמי

הירוקים גברו על הקבוצה מכפר בלום לאחר הארכה, עלו ל-1:2 בסדרה ויוכלו לחזור לליגה הראשונה אם ינצחו את המשחק הרביעי, בשישי הקרוב ברוממה. סאואנה: "היה לנו מזל, לא הפסקנו להאמין עד הרגע האחרון"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה צעד חשוב הערב (שלישי)  לקראת חזרה לליגת העל, עם ניצחון דרמטי על הפועל גליל עליון, 72:74 לאחר הארכה. הירוקים, שרק בעונה הקודמת ירדו לליגת המשנה, עלו ליתרון 1:2 בסדרה. ביום שישי הקרוב תארח הקבוצה של דניאל סאואנה יארחו את המשחק הרביעי בהיכל רוממה ותוכל להשלים את המטרה ולחזור לליגה הראשונה.

המשחק הלך צמוד לכל אורכו, כאשר החיפאים הובילו ב-5 נקודות לקראת הסיום, לפני שמהלך סל ועבירה של רשאד מאדן ונקודות של גוני יזרעאלי במתפרצת שלחו את המשחק להארכה, שם הדרמה נמשכה. ג'ו לואל אצ'ויל, שכזכור מושאל מהפועל ירושלים, נשלח אל הקו חצי דקה לסיום והחטיא פעמיים. קרון דשילדס (14 נק' הערב) לקח את הכדור האחרון וקלע את הסל שהותיר את מכבי חיפה במרחק 40 דקות מליגת העל, אם וכאשר תצליח לשמור על הבית, משימה בה כשלה במשחק השני בסדרה.

מאמן הירוקים, דניאל סאואנה, אמר בסיום: "ניצחנו הערב משחק חשוב מאוד. נשארנו במשחק ולא הפסקנו להאמין עד הרגע האחרון. צריך להגיד את האמת, היה לנו לא מעט מזל. אני רוצה לציין לטובה את עמית אלון, שנכנס והחזיר אותנו למשחק. בהמשך ללא ספק משחק ההגנה שלנו ניצח את המשחק ואני שמח שגם השכלנו לנצל את הפציעה של קררה ולקחת את היתרון".


וורקמן (עדי אבישי)

קלעו למכבי חיפה: סמי גיבנס וקרון דשילדס 14 נקודות כ"א, ווילי וורקמן 12, אנתוני פישר 11, רומן סורקין 8, דניאל קופרברג 6, עמית אלון 5, תום מעיין 4.

קלעו לגליל עליון: רשאד מאדן 19 נקודות, ג'ו לואל אצ'ויל 15, גוני יזרעאלי 11, אלון ספיר 10, ליאור קררה 9, די ג'יי שארפ 5 ומירון רוינה 3. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי