הגארד הישראלי-אמריקאי אנתוני פישר חתם בבני הרצליה

אנתוני פישר
אנתוני פישר | בני הרצליה, רשמי

הקבוצה שירדה לליגה הלאומית החתימה את האיש למשימות מיוחד, שהוביל את מכבי חיפה וב"ש בשנתיים האחרונות חזרה לליגת העל. המאמן מיקי גורקה ברך על ההחתמה: "הוא ווינר אמיתי שמגיע לשיא ברגעים המכריעים"

(גודל טקסט)

בני הרצליה ירדה בשנה שעברה לליגה הלאומית בכדורסל. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של הגארד הישראלי-אמריקאי, אנתוני פישר (1.91, 33), שנחשב למומחה בהעפלה חזרה לליגה הבכירה, שכן הוליך את מכבי חיפה בעונה שעברה וכן את הפועל באר שבע (2017/18) לאליפות הליגה. זוהי תהיה עונתו השביעית של הגארד בליגה הלאומית והרביעית כשחקן ישראלי. בעונת 2015/16 שיחק בליגת העל במדי עירוני נהריה. בנוסף, שיחק בעברו בצרפת, גרמניה, פולין ואוסטריה.

בעונת 2016/17 הוביל פישר את הפועל באר שבע לגמר הפלייאוף שם הפסידה לנס ציונה וכעבור שנה נבחר לשחקן המצטיין בסדרת הגמר בה זכתה הקבוצה מהדרום בתואר כשהוא מעמיד ממוצעים של 17.3 ו-3.3 אסיסטים למשחק. בעונה הסדירה הוא קלע בממוצע 10.4 נקודות ומדייק ב-42.4% ל-3. בעונה שעברה במדי הירוקים מחיפה קלע פישר 11.3 נקודות בממוצע למשחק עם אחוזים של 39.9 מחוץ לקשת. בסדרת הגמר מול גליל עליון שיפר את ממוצעיו עד ל-12.7 נקודות בממוצע למשחק.

מאמן הקבוצה, מיקי גורקה בירך על ההחתמה: "אנתוני הוא שחקן בעל ערך רב עבורנו. מדובר בווינר אמיתי שהוכיח את היכולת שלו להגיע לשיא ברגעים המכריעים של העונה. מעבר ליכולותו על המגרש, אנתוני בעל היכרות טובה עם הליגה הלאומית – מה שיעזור לנו מאוד. אנחנו מסתכלים בבניית הקבוצה גם על אופי השחקנים, ואנתוני מתאים למרקם שאנחנו רוצים ליצור השנה בחדר ההלבשה כשחקן חיובי שמחויב למטרה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי