בדרך הביתה: שיקגו כבר ב-0:2 מבטיח על בוסטון

רונדו
רונדו | AFP

רונדו הרגיש בבית, באטלר להט והבולס בדרך להדיח את מוליכת המזרח. טורונטו איזנה ל-1:1 עם מילווקי

(גודל טקסט)
שיקגו אמנם סיימה במקום השמיני במזרח ממש עם הבאזר לעונה, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) היא כבר ב-0:2 על בוסטון ובדרך להדיח את המדורגת אחת במזרח. טורונטו מבחינתה כפתה 1:1 מול מילווקי.



בוסטון – שיקגו 111:97 (0:2 לבולס בסדרה)
הסלטיקס הגיעו מוקדם מדי לשיא? לא בטוח, אבל משהו בחבורה של בראד סטיבנס נפגע ברגע האמת. אולי זו הטרגדיה של הכוכב אייזיאה תומאס שלבטח השפיעה, אבל אם לפני תחילת הפלייאוף, היתה סדרה פתוחה לגמרי במזרח, זו הסדרה הזאת.



רג'ון רונדו מכיר היטב את ה-
TD  גארדן והזכיר נשכחות עם ניהול משחק מבריק, ג'יימי באטלר לקח פיקוד ודוויין ווייד הוכיח מה שווה ניסיון בטח במעמד כזה. ריצת 4:14 ברבע האחרון נתנה לבולס יתרון 19 ומשם הסלטיקס הבינו שאם הם רוצים להישאר בחיים, תהיה להם משימה מאוד קשה.


Brad Stevens is now 2-10 in the postseason.

That's the worst record by any coach in playoff history (min. 10 games). pic.twitter.com/SpUJD4PrSi

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) April 19, 2017



ווייד ובאטלר סיימו עם 22 כל אחד, רונדו ניווט עם 14 אסיסטים ו-11 נקודות ורובין לופס תרם 18 משלו. תומאס השיג 20 ונראה שוב מדוכא לאור הטרגדיה של מות אחותו כשהוא אמור לטוס להלוויה שלה לפני משחק מספר 3.


טורונטו – מילווקי 100:106 (1:1 בסדרה)
אחרי אובדן הביתיות באופן מפתיע במשחק הראשון, הראפטורס ידעו שאין דרך חזרה. קייל לאוורי לקח זאת לתשומת ליבו ואחרי הצגה פחות מרשימה במשחק מספר 1, הוליך את הקנדים עם 22 נקודות וסל מכריע 8.9 שניות לסיום שהבטיח שהפעם הניצחון נשאר באייר קנדה.


לאוורי
לאוורי, לקח פיקוד (AFP)


דמאר דרוזן תרם 23 משלו וסרג' איבקה ששיחק עם קרסול פגוע רשם 16 נקודות. יאניס אנטטוקומפו הנפלא סיים עם 24 נקודות, 15 ריבאונדים ו-שבעה אסיסטים עבור הבאקס.


לוס אנג'לס קליפרס – יוטה 91:99 (1:1 בסדרה)

אחרי שהג'אז גנבו את הביתיות במשחק הראשון, הגיעה החבורה של דוק ריברס בידיעה שאסור לה לאבד עוד משחק. שליטה בצבע של בלייק גריפין, דיאנדרה ג'ורדן והחברים הובילה ליתרון בהפסקה ולמרות ניסיונות של ג'ו ג'ונסון, האיש שצלף עם הבאזר במשחק מספר 1, גריפין וכריס פול ידעו לשמור על הניצחון בסטייפלס סנטר. גריפין סיים עם 24 נקודות, כריס פול תרם 21 ו-10 אסיסטים וג'ורדן רשם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-15 ריבאונדים. מנגד, 20 של גורדון היוורד לא הספיקו לג'אז הפעם וגם לא 13 של ג'ונסון הוותיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי