גולדן סטייט בגמר המערב אחרי 95:121 על יוטה

סטף קרי
סטף קרי | AFP

סגנית האלופה לא התקשתה גם במשחק הרביעי בסדרה, ניצחה בקלילות והשלימה בסולט לייק 0:4 בסדרה. דריימונד גרין הצטיין עם טריפל-דאבל

(גודל טקסט)

 משחק אחד בלבד נערך הלילה (בין שני לשלישי) בסדרות פלייאוף ה-NBA, ובסיומו גולדן סטייט ווריירס העפילה לגמר המערב אחרי שלא התקשתה להשלים סוויפ על יוטה ג'אז.

אפשר להבין עד כמה הייתה קלה הסדרה עבור הווריירס לא רק בזכות ה-0:4 המוחץ, אלא גם בשל העובדה ששחקניו של סטיב קר (שטרם חזר לעמוד על הקווים) הוליכו לאורך 173 דקות מתוך 192 ששוחקו בסדרה. הלילה זה הסתיים ב-95:121 ביוטה, במשחק שכבר מהרבע הראשון הפך לגארבז' טיים אחרי 17:39 בתום 12 דקות משחק.

דריימונד גרין הצטיין ורשם טריפל-דאבל שלישי בקריירה במשחקי הפלייאוף כשסיים עם 17 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 כדורים חוזרים, סטף קרי סיים כקלע המוביל עם 30 נקודות ו-7 אסיסטים. עוד בלטו קליי תומפסון עם 21 נקודות וקווין דוראנט עם 18 נקודות. ביוטה היה זה גורדון הייוורד שבלט הודות ל-25 נקודות.


דוראנט מתעופף. משחק שהוכרע ברבע הראשון (AFP)

כעת, בדיוק כפי שעשתה האלופה קליבלנד קבאלירס שלשום, השלימה גולדן סטייט את עלייתה לגמר האיזורי במאזן 0:8 לאחר שתי סדרות. זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות ה-NBA שהאלופה משלימה 0:8 שנתיים ברציפות, וכעת זו גם הפעם הראשונה בהיסטוריה ששתי קבוצות עולות במאזן 0:8 – סביר להניח בדרך לסיבוב נוסף ביניהן שיכריע את זהות האלופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי