לברון כיכב, קליבלנד מחצה את בוסטון 86:130

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

ב-NBA הודיעו שאחד מבין ווסטברוק, הארדן ולאונרד ייבחר ל-MVP, אז כוכב הקבאלירס קלע 30 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון ב-44 נקודות. האלופה ב-0:2 בסדרת גמר המזרח ונראית בדרך הבטוחה לסוויפ

(גודל טקסט)
 מי צריך את הביתיות? אחרי שגנבה אותה כבר לאחר המשחק הראשון בסדרה, הלילה (בין שישי לשבת) קליבלנד קבאלירס ניפצה מספר שיאים כשהביסה 86:130 אדיר את בוסטון סלטיקס, עלתה ל-0:2 בסדרת גמר המזרח והיא רחוקה שני ניצחונות מגמר NBA שלישי ברציפות.


האלופה רמסה את בוסטון כבר מדקות הפתיחה ואם הרבע הראשון הסתיים ב-18:32 מרשים ללברון ג'יימס וחבריו, הרבע השני כבר היה מוחץ פי כמה. קליבלנד ניצחה 13:40 את הרבע השני כדי להפוך את המשחק לפרוטוקול בלבד, להפסקה היא ירדה ב-31:72 מהדהד וכמובן ש-41 הפרש במחצית זהו שיא פלייאוף.


הכוכבים זכו למנוחה ושחקני הספסל די העבירו את הזמן במחצית השנייה, אולם גם אז קליבלנד לא הרפתה ושמרה על ההפרש. בסיום זה נגמר כאמור ב-44 נקודות הפרש, שיא שלילי נוסף עבור בוסטון, שהצליחה לספוג תבוסה משפילה יותר מכל קבוצה אחרת שסיימה בעבר במקום הראשון בעונה הסדירה ב-NBA.



לברון ג'יימס. קליבלנד ניפצה שיאים בדרך ל-0:2 (AFP)


לברון ג'יימס הצטיין ב-33 דקות עם 30 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים והפך לראשון מאז קארים עבדול ג'באר ב-1970 שמצליח לקלוע ב-8 משחקי פלייאוף רצופים לפחות 30 נקודות. קיירי אירווינג הוסיף 23 וקווין לאב סייע עם 21 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. כעת הסדרה עוברת לקליבלנד ולשחקניו של טיירון לו יש הזדמנות לסיים סדרה שלישית ברציפות בסוויפ. 


במקביל למשחק, הודיע ה-NBA על שלושת המועמדים לתואר MVP העונה הסדירה, ולברון ג'יימס אינו אחד מהם לראשונה מאז 2008. אחד מבין ראסל ווסטברוק מאוקלהומה סיטי, ג'יימס הארדס מיוסטון רוקטס וקוואי לאונרד מסן אנטוניו ספרס ייבחר למצטיין. כפי שזה נראה כרגע, בגמר ה-NBA כלל לא יהיה נציג למצטיין העונה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי