פופוביץ': כל פעם שהרמתי את הראש ראיתי 4 אולסטאר

דריימונד גרין
דריימונד גרין | AFP

מאמן סן אנטוניו מודה שלקבוצתו קשה להתמודד עם הגלאקטיקוס של גולדן סטייט, ג'ינובילי: "אנחנו צריכים להילחם עם החיילים שיש לנו, אף אחד לא ירחם עלינו". קרי: "המטרה היא לנצח כל משחק"

(גודל טקסט)
לא כוחות. זו ההגדרה המדויקת לסדרה בין גולדן סטייט לסן אנטוניו נטולת קוואי לנארד וטוני פארקר. הווריירס ניצחו הלילה (בין שבת לראשון) 108:120 את סן אנטוניו ועלו ל-0:3 בסדרת גמר המערב.

 

ברבע הראשון הספרס החסרים עוד ניסו להילחם, אבל אחרי הפציעה של דייויד לי בברכו (ירד בכיסא גלגלים לחדר ההלבשה) נשברו לגמרי ומכאן ההפרש הלך וטיפס והתוצאה עוד עושה חסד עם אלופת ה-NBA חמש פעמים.


 

קווין דוראנט, שהצטיין אצל גולדן סטייט עם 33 נק' (19 ברבע השלישי) אמר בסיום: "הם עלו ושיחקו חזק בתחלה, אבל אני חושב שעשינו עבודה טובה בלהתמודד עם זה ופשוט לא הפסקנו לשחק לרגע. הרגשתי שאני יכול לקלוע כל זריקה".

 

סטף קרי, שקלע 21 נק' והפך לקלעי המוביל של הקבוצה בכל הזמנים בפלייאוף (עבר את שחקן היכל התהילה ריק בארי), הוסיף: "המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק. התמודדנו עם הרבה אתגרים לאורך כל הפלייאוף ולמדנו הרבה שיעורים. הספרס תמיד מאתגרים אותך, לא משנה מי נמצא על המגרש. אתה חייב לשחק טוב כדי לנצח אותם".




גרג פופוביץ' ופטי מילס. לא כוחות (AFP)
גרג פופוביץ' ופטי מילס. לא כוחות (AFP)


בצד השני משלימים עם כך שזה פשוט לא כוחות. "בכל פעם שאתה מסתכל, אתה רואה שאנחנו משחקים נגד ארבעה שחקני אולסטאר", אמר מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' והוסיף על הפציעה של לנארד: "הוא לא מאושר מזה שהוא לא משחק, אבל הוא פשוט לא כשיר. זו החלטה שלי".

 

מאנו ג'ינובילי, שקלע 21 נק', הצטרף לקארים עבדול ג'אבר ברשימת השחקנים בני 39 שקלעו 20 נק' ומעלה בגמר אזורי. "אנחנו צריכים להילחם עם החיילים שיש לנו. אף אחד לא הולך לרחם עלינו,, אמר הארגנטינאי הוותיק.  

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי