גמר שלישי ברציפות לגולדן סטייט, גברה 0:4 על סן אנטוניו

גולדן סטייט
גולדן סטייט | AFP

הווריירס הציגו משחק התקפה משובח, ניצחו 115:129 את הספרס והפכו לראשונים בתולדות הליגה שמחזיקים במאזן המדהים 0:12 בתום הסדרות האזוריות. 36 נקודות לקרי, מאנו ג'ינובילי ככל הנראה נפרד

(גודל טקסט)
גולדן סטייט שוב בגמר ה-NBA. שנה שלישית ברציפות שהווריירס ישתתפו במעמד הנכסף, הפעם הבטיחו את מקומם אחרי סוויפ על סן אנטוניו, 0:4 מרשים שהעלה את מאזנם בפלייאוף ל-0:12 מהדהד, וסטיב קר ושחקניו הם הראשונים בהיסטוריה שניצחו את כל המשחקים בשלב הפלייאוף.


הסוויפ הושלם הלילה (בין שני לשלישי) הודות ל-115:129 על הספרס, משחק נוסף נטולי קוואי לאונרד ולא באמת עם יכולת לעצור את סטף קרי, קווין דוראנט ושות' שכבר מהרבע הראשון פתחו בסערה בדרך לתצוגת תכלית בהתקפה.


גולדן סטייט קלעה 31 נקודות כבר ברבע הראשון, אותו סיימה ביתרון דו ספרתי (19:31), והפער אף גדל בשתי נקודות בהפסקה (51:65), כך שבאולם ניתן היה להרגיש מן הפתיחה כיצד זה יסתיים. סטף קרי סיים עם 36 נקודות, 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים ובזכות 5 שלשות שקלע טיפס למקום החמישי בכל הזמנים במספר השלשות שקלע במשחקי פלייאוף בלבד, קווין דוראנט סיים עם דאבל-דאבל של 29 נקודות ו-12 כדורים חוזרים ודריימונד גרין היה קרוב לטריפל-דאבל עם 16 נקודות, 8 אסיסטים ו-8 כדורים חוזרים


Warriors average margin of victory this postseason is 16.3 points, the highest for any team entering the NBA Finals

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) May 23, 2017


בסן אנטוניו בלט מאנו ג'ינובילי, הארגנטינאי בן ה-39 שייתכן מאוד שהיה זה משחקו האחרון בקריירה. מאמנו גרג פופוביץ' נאם ואף השווה אותו לשניים מגדולי המשחק, קובי בראיינט ומייקל ג'ורדן, העניק לו מקום בחמישייה לראשונה מאז מארס 2014 וכדקה לסיום המשחק ספסל אותו למען "סטנדינג-אוביישן" מהקהל שעמד, הריע ושאג "מאנו, מאנו". לג'ינובילי היו 15 נקודות ו-7 אסיסטים, תרומה נכבדת הייתה גם לקייל אנדרסון שקלע 20 נקודות.



ג'ינובילי נפרד, ככל הנראה (AFP)


גולדן סטייט, אלופת המערב שנה שלישית ברציפות, ממתינה כעת לסיום הסדרה בין קליבלנד קבאלירס לבוסטון סלטיקס, שם האלופה ביתרון 1:2. בהנחה שלברון ג'יימס וחבריו ישובו גם הם לגמר שלישי ברציפות, לגולדן סטייט יהיה יתרון קל לאור העובדה שמצפים להם כעת מספר ימי מנוחה. האם זה יעשה את ההבדל ויאפשר להם להשיב את תואר האליפות אותו איבדו לקליבלנד בשנה שברה?


Squad up. #DubNationpic.twitter.com/fpICJzXmZS

— GoldenStateWarriors (@warriors) May 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי