בלאס וגאס הכתירו את קליבלנד כאנדרדוג, סטיב קר ימשיך להיעדר

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

זהו גמר שישי מתוך השמונה בקריירה של לברון שבעיר ההימורים הולכים נגדו, ג'יימס הגיב: "לא באמת אכפת לי", וגם: איך נראה העולם בפעם האחרונה בה לא היה בגמר

(גודל טקסט)
ארצות הברית מתכוננת לקראת סדרת גמר ה-NBA שעתידה לצאת לדרך ביום שישי לפנות בוקר, ובינתיים נקבעו בלאס וגאס יחסי ההימורים. התוצאה הכי סבירה על פי המומחים היא 1:4 לגולדן סטייט, כשבכלל מי שיהמר על ניצחון של הווריירס יגרוף רווח קטן באופן יחסי.


לברון ג'יימס התייחס לנושא, על רקע העובדה שזהו לו הגמר השישי מתוך השמונה אליהם הגיע בקריירה שבעיר ההימורים הכריזו עליו כאנדרדוג: "בכל מקרה כשאני מגיע לשם אני משחק רק בלאק ג'ק, לא באמת אכפת לי".



ואם כבר מזכירים את הגמרים אליהם הגיע לברון, ברשת חוגגים את העובדה שזהו גמר שביעי ברציפות של המלך, ובדקו איך היה נראה העולם בפעם האחרונה בה לא הגיע לסדרה על התואר. אנקדוטות כמו "ג'ון וול עדיין לא היה ב-NBA ו-"דריק רוז עדיין היה בריא" הן רק חלק מהרפרטואר.


The last time LeBron James missed the NBA Finals… we lived in a different world pic.twitter.com/anL3DaSJQe

— The Crossover (@TheCrossover) May 29, 2017


אצל היריבה של הקאבס מתעסקים בנושאים שונים לגמרי. מאמן הקבוצה סטיב קר התראיין לתקשורת על וחשף: "לעת עתה, לא אאמן את המשחק הראשון בסדרת הגמר נגד קליבלנד". הדברים נאמרו אחרי שמייק בראון, מאמנם הזמני של הלוחמים לא הופיע לאימון האחרון עקב הרעלת מזון ממנה הוא סובל, ומי שהפעיל את השחקנים היה עוזר המאמן ג'רון קולינס. בראון צפוי להעביר את האימון ביום חמישי.


קר הוסיף: "אמרתי לקבוצה שהחדשות הטובות הן שהשחקנים בריאים, אבל החדשות הרעות הן שצוות האימון נופלים כמו זבובים. אני עוד לא מוכן לאמן אז זו הקבוצה של מייק בראון. אני עוזר עם עצות ובאימונים מה שצריך אבל הוא זה שמקבל את ההחלטות תוך כדי המשחק".


בחזרה לנושא ההימורים, גולדן סטייט בבעיה אחרי שסטיבן איי סמית' החליט לנסות שוב את כוחו בניחוש זהות האלופה. ההיסטוריה לא מבטיחה במיוחד.

Great time to head to Vegas and place those bets. #AllinCLEpic.twitter.com/rIKXarxSbg

— Vasu Kulkarni (@Vasu) May 29, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי