גולדן סטייט ניצחה את קליבלנד ועלתה ל-0:1

סטף קרי
סטף קרי | AFP

הווריירס הביסו את הקאבלירס 91:113 במשחק הראשון בסדרת גמר ה-NBA, דוראנט הצטיין עם 38, קרי צלף 28. לברון הוביל את המפסידה עם 28. המשחק הבא: בלילה שבין ראשון לשני

(גודל טקסט)
שישה חודשים של עונה סדירה ארוכה ומפרכת ועוד כמה שבועות של פלייאוף שהוכתר לאחד הגרועים והמשעממים בהיסטוריה באו הלילה (בין חמישי לשישי) לסיומם כשסדרת גמר ה-NBA יצאה לדרך וגם הפעם לא בדיוק היה מתח.

 

גולדן סטייט הוכיחה שוב למה היא נחשבת לאחת הקבוצות המוכשרות שראה המשחק עם 91:113 מרשים על האלופה המכהנת מקליבלנד ועלתה ל-0:1 בסדרה.


לברון ג'יימס. לא הצליח לעצור את הווריירס (AFP)
לברון ג'יימס. לא הצליח לעצור את הווריירס (AFP)


הרבע הראשון נפתח בצורה צמודה כשהקאבס, במיוחד לברון ג'יימס, שמרו על ריכוז בשני צדי המגרש ולא נתנו ללוחמים לפתח את המשחק השוטף המפורסם שלהם. אחרי 12 דקות לוח התוצאות הראה 30:35 למקומיים. ברבע השני קווין דוראנט והחברים העלו הילוך וירדו להפסקה ביתרון 52:60. הרבה מזל לאורחים מאוהיו.

 

המשחק הוכרע כבר בדקות הראשונות של הרבע השלישי. דוראנט המשיך לצלוף, קרי ליהטט וגרין שלט בריבאונד ההתקפה בדרך ל-20:33 ברבע השלישי ו-72:93 לקראת 12 הדקות האחרונות. אגב, מתישהו באמצע הרבע השלישי לוח הסטטיסטיקה הראה – 16 איבודים לקליבלנד, 2 בלבד לגולדן סטייט. ברבע הרביעי שני המאמנים העלו את חלק מהמחליפים והדקות האחרונות היו לפרוטוקול.


קווין דוראנט. התפוצץ (AFP)
קווין דוראנט. התפוצץ (AFP)


קווין דוראנט הצטיין אצל המנצחת עם 38 נקודות (14 מ-26 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. סטף קרי צלף 28 (6 מ-11 ל-3) ודריימונד גרין הוסיף 9 נק' ו-11 ריבאונדים. מהעבר השני לברון ג'יימס קלע 28, לקח 15 כדורים חוזרים ומסר 8 אסיסטים, אבל גם איבד 8 כדורים. קיירי אירווינג תרם 24 וקווין לאב קלע 15.



הגמר הראשון אי פעם שמפגיש את אותן שתי קבוצות פעם שלישית ברציפות בקרב על הטבעת יימשך בלילה שבין ראשון לשני עם משחק מס' 2 שיתקיים גם הוא באורקל ארנה. לאחר מכן תעבור הסדרה לקיו ארנה בקליבלנד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי