לא עליי: לברון וקליבלנד מנעו סוויפ עם 116:137 על גולדן סטייט

לברון
לברון | AFP

רבע ראשון היסטורי ומחצית התקפית אדירה השאירו את האלופה בחיים לפחות לעוד משחק אחד. קיירי הופיע עם 40 נקודות, לברון סיפק טריפל-דאבל והקאבס צימקו ל-3:1 את בגמר ה-NBA

(גודל טקסט)
לא על הראש שלי. לברון ג'יימס וקליבלנד קבאלירס שלו נמנעו הלילה (בין שישי לשבת) מסוויפ בגמר ה-NBA וצימקו ל-3:1 את הסדרה מול גולדן סטייט ווריירס אחרי 116:137. החבורה מאוקלנד שספגה הפסד ראשון בפלייאוף 2017 ולא תשלים היסטוריה של 0:16, עשויה לחגוג תואר במשחק מספר חמש בלילה שבין שני לשלישי.


מחצית ראשונה מוחצת סגרה עניין עבור האלופה המכהנת שצלפה 49 נקודות ברבע הראשון (הכי הרבה בהיסטוריית dnr הפלייאוף) ועשתה אותו דבר גם עם תוצאת המחצית 68:86 (התצוגה ההתקפית הטובה ביותר בהיסטוריית גמר ה-NBA). קיירי אירווינג שהיה די בינוני בסדרה עד כה, הופיע עם 40 נקודות וסייע ללברון ג'יימס ב,צוגה התקפית שכנראה הגיעה מאוחר מדי בסדרה אבל לפחות גרמה לדגל הלבן להישאר עדיין למטה.


The Cavaliers' 86 points are the most by a single team in the first half of an NBA Finals game.

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) June 10, 2017

המאבק על הפרקט התחמם מעט ברבע השלישי עם ניסיון של הווריירס להשיג קאמבק בריצה קטנה, אך שלשה של ג'יי. אר סמית' השיבה את הפער ל-16 והלהיטה את השחקנים כשקווין דוראנט ולבruן ג'יימס החליפו טראש טוק ודריימונד גרין היה זה שספג עבירה טכנית. 


LeBron James just passed Magic Johnson for most triple-doubles in NBA Finals games. pic.twitter.com/GsGLr0ZFMk

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) June 10, 2017

לברון ג'יימס פתח את הרבע הרביעי על הספסל והפער צנח ל-13 אבל טיירון לו לא לקח סיכון, השיב את הכוכב הגדול לפרקט והבטיח ניצון כשקינג ג'יימס עצמו השיג טריפל-דאבל והפך לשיאן מחזיקי הטריפל-דאבל במשחקי גמר ה-NBA עם תשעה כאלה, אחד מעל למג'יק ג'ונסון. בסיום קליבלנד  עם מפגן שלשות וניצחון שהותיר אותה בחיים.


The Cavalier's 137 points are the tied for the 3rd-most in any NBA Finals game with the 1984 Lakers.

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) June 10, 2017

קיירי אירווינג סיים כקלע המוביל עם 40 נקודות, לברון ג'יימס סיים עם 31 נקודות, עשרה ריבאונדים ועשרה אסיסטים וקווין לאב תרם 23. מנגד, הטריו של הווריירס היו מאופקים בשני שליש מהם. קווין דטראנט סיפק עוד משחק גמר משובח עם 35 נקודות  אבל סטף קרי נעצר על 14 ועשרה אסיסטים וקליי תומפסון שניסה לעצור את קיירי אירווינג סיפק 13 בלבד. דריימונד גרין תרם הפעם 16 משלו. 



גרין ואיגודלה לא הצליחו לעצור את לברון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי