דנבר, אוקלהומה או יוטה: ההייפ סביב טי ג'יי ליף

טי ג'יי ליף
טי ג'יי ליף | טוויטר

בארצות הברית מתכוננים לדראפט ב-22 ביוני ושחקן הפנים בעל האזרחות הישראלית (19, 2.08) נמצא בכותרות

(גודל טקסט)
פחות משבועיים נותרו עד דראפט 2017 ב-NBA וחובבי הכדורסל מחכים לראות מי יהיו 29 המאושרים שייבחרו בסיבוב הראשון ויבטיחו לעצמם חוזה בטוח בליגה הטובה בעולם. אחד השמות המעניינים מבחינת אוהדי הענף בישראל הוא טי ג'יי ליף. בנו של שחקן העבר בראד ליף, שגם מחזיק באזרחות ישראלית, מסומן על ידי כל המומחים כאחד שייבחר בסיבוב הראשון, השאלה היא רק על ידי איזו קבוצה.

 

בארצות הברית מדווחים שישנן מספר קבוצות המעוניינות לצרף את השחקן. הראשונה היא אוקלהומה סיטי. לפי הפרסומים, הת'אנדר, שמחזיקים בבחירה מס' 21, בדקו בשבועות האחרונים מספר רב של שחקנים, אך החליטו לבחור בליף בזכות סט הכישורים ההתקפיים המגוון שלו. האם יהיה לראסל ווסטברוק חבר חדש?


 

הקבוצה השנייה היא דנבר, שמחזיקה בבחירה מס' 13. ליף הגיע השבוע למספר ימי אימונים בקולורדו ולפי הכתבים המקומיים, הנאגטס התרשמו מאיי קיו הכדורסל הגבוה שלו. "ב-UCLAאהבנו למסור את הכדור ולהעביר אותו מיד ליד. אהבנו לרוץ ולעשות חיתוכים. זה בדיוק מה שעושים פה בנדבר", אמר ליף ביום שישי. "הם נותנים את החופש בהתקפה ואני עושה את זה טוב. יהיה כיף לשחק עם ניקולה יוקיץ'. כשאתפתח אוכל לשחק במספר תפקידים, אבל כרגע נראה לי שאני מגיע בתור סטרץ' פור. אנשים רואים שאני משחק כדורסל בדרך נכונה. אני מגוון ויכול לעשות הרבה דברים".

 

זה לא נגמר פה. יוטה ג'אז תביא בימים הקרובים לא פחות מ-11 שחקנים, אבל לפי התקשורת המקומית את מירב העניין ירכז ליף ויש סיכוי טוב שהקבוצה שהגיעה עד חצי גמר המערב תבחר בשחקן הפנים בעל האזרחות הישראלית.


ראסל ווסטברוק. יקבל את ליף? (AFP)
ראסל ווסטברוק. יקבל את ליף? (AFP)


ליף (19, 2.08 מ') רשם עונה מצוינת כשקלע 16.3 נקודות (46 אחוזים ל-3), לקח 8.2 ריבאונדים, מסר 2.4 אסיסטים וחסם 1.1 פעמים ב-29.9 דקות בממוצע למשחק והוביל את
 UCLA  לשמינית גמר הטורניר הארצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי