אטלנטה תעביר את הווארד, באטלר יישאר בבולס?

הווארד
הווארד | צילום: AFP

ההוקס החליטו להיפטר משכרו של "סופרמן" ולהצעיר את הקבוצה, יקבלו משארלוט בתמורה את פלאמלי ובלינלי לצד שתי בחירות דראפט. הפורוורד של שיקגו סירב לקליבלנד

(גודל טקסט)

 בסוף השבוע ייערך הדראפט של קיץ 2107, והמשמעות היא שקבוצות ה-NBA מעבירות הילוך בניסיון להשלים טריידים נוצצים לפני שניגשים לבחור. הלילה (בין שלישי לרביעי) לפי הדיווחים נסגרה אחת העסקאות היותר מרשימות – ומשמעותה היא העברתו של דווייט הווארד לשארלוט.

לפי הדיווחים, אטלנטה החליטה להעביר את הווארד שנה אחת בלבד אחרי שהצטרף לקבוצה מהעיר בה גדל ובתמורה יזכו ההוקס לקבל את מיילס פלאמלי, מרקו בלינלי ושתי בחירות דראפט – במקומות 31 ו-41.

מבחינתם של ההוקס מדובר בעסקה שתאפשר להם לחסוך את שכר העתק שמרוויח "סופרמן", וכן להצעיר את הקבוצה ולזכות בשתי בחירות דראפט הקרובות זו לו, ולאור ההערכות כי השנה הבחירה הולכת להיות עשירה ואיכותית לא מן הנמנע שגם מבחירות אלו יזכו באטלנטה לשחקן מפתח בעתיד. אם אכן יעבור הווארד תהיה זו קבוצתו החמישית ב-NBA, אחרי אורלנדו, לוס אנג'לס, יוסטון, שארלוט וכאמור באטלנטה בשנה האחרונה.

דיווח נוסף הלילה עסק בעתידו של ג'ימי באטלר, כוכב שיקגו בולס שבימים האחרונים נקשר שמו עם מעבר לקליבלנד קבאלירס, אלא שלטענת מקורבים לשחקן, כך פורסם בארה"ב, הוא סירב להצעה וטען כי הוא מעדיף להישאר בקבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי