רשמית: יוסטון רוקטס הודיעה על צירופו של כריס פול

כריס פול
כריס פול | אתר רשמי

טרייד הענק הפך סופי: הרכז שיעבור לטקסס נפרד: "תודה לוס אנג'לס, אני מוצף דמעות". קבוצתו לשעבר תקבל עבורו את בברלי, ויליאמס, דקר ובחירת סיבוב ראשון

(גודל טקסט)

אחרי שעות של ספקולציות, זה סוף סוף רשמי. כריס פול יעבור מלוס אנג'לס קליפרס ליוסטון רוקטס, ויתחיל קדנציה חדשה בקבוצתו השלישית ב-NBA בנוסף לניו אורלינס הורנטס. את הדרך ההפוכה יעשו פטריק בברלי, לו ויליאמס, סם דקר ובחירת סיבוב ראשון.

הקבוצה מטקסס בירכה על הטרייד ופרסמה הודעה רשמית על צירוף פול, והרכז עצמו נפרד בפוסט מרגש מהקליפרס: "אני מאוד מתרגש, לא יודע מה להגיד. הרבה אהבה ודמעות. אני כ"כ מבורך ואסיר תודה על שיש לי את היכולת לשחק את המשחק הזה, וזה הרגע שאי אפשר להתכונן אליו. תודה לקהילת לוס אנג'לס ולאומת הקליפרס! בשש השנים האחרונות קיבלתם אותי ואת משפחתי ואנחנו אוהבים את כולכם".

מוקדם יותר היום העיתונאי הבכיר מארק שטיין (ESPN) דיווח שיוסטון רוקטס מתכוונת להשקיע מאמצים רבים בצירופו של כריס פול, שחקן חופשי כאמור לאחר סיום חוזהו בל.א קליפרס – כאשר התומך העיקרי בהבאתו הוא ג'יימס הארדן, שאף שוחח על כך עם CP3 והבהיר לו כי ברצונו לראות אותם משתפים פעולה.

הדבר מעורר הרבה תהיות בארצות הברית לאור העובדה שג'יימס הארדן תיפקד העונה נהדר בעמדת הרכז תחת המאמן מייק ד'אנטוני, וכעת לא ברור מה תהיה ההיררכיה ברוקטס. מנגד, לפול היתה אפשרות לעבור לסן אנטוניו, אך הרכז בחר להגיע ליוסטון דווקא כדי לחלק את הובלת הכדור.


הארדן. יודע את מי הוא רוצה לצדו ברוקטס (AFP)

כעת עברו הרוקטס לעבר המטרה הבאה שלהם, והם מכוונים לפול ג'ורג'. כוכב אינדיאנה מבוקש בכמעט כל קבוצה בליגה, ולמרות מספר דיווחים כי וושינגטון וקליבלנד לוחצות לצרפו, נראה שהרוקטס קרובים להרכיב "סופר-טים" משלהם. גם כרמלו אנתוני קושר לטקסנים על פי דיווח ב-ESPN.

שם נוסף שלא יורד מהכותרות בארצות הברית הוא אנדרה איגודלה, אלוף עם גולדן סטייט בפעם השנייה תוך שלוש שנים, שדווח כי הוא עשוי לעזוב את הווריירס לאור העובדה כי חוזהו מסתיים והוא יכול לשדרג את תנאיו משמעותית בכל הנוגע לשכרו.

מי שעוקבת מקרוב היא סן אנטוניו ספרס, שמעוניינת באיגודלה ומנסה לשם כך למצוא מקום בתקציב תחת תקרת השכר שבשלב זה מונעת את צירופם – לפחות עד אשר יועברו למרקוס אולדריג' ודני גרין, ככל הנראה. גם יוטה ג'אז עוקבת אחר איגודלה בשל העובדה כי גורדון הייוורד עשוי לעזוב, וכן פילדלפיה בה החל את דרכו בליגה מגלה עניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי