גריפין יתראיין למשרת הנשיא בניקס, רכש ענק לפיניקס?

דייויד גריפין
דייויד גריפין | טוויטר

הג'נרל מנג'ר העוזב של קליבלנד עשוי להחליף את פיל ג'קסון, הסאנס ייפגשו עם בלייק גריפין ופול מילסאפ. קליפארי מכחיש אפשרות שיגיע לניקס

(גודל טקסט)
ליגת הכדורסל הטובה בעולם סוערת וגועשת לקראת פתיחת שוק השחקנים החופשיים ב-1 ביולי. בארצות הברית מדווחים בשעות האחרונות שכוכב לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין עשוי לעשות את הדרך שעשה חברו כריס פול ולעזוב את עיר המלאכים.

 

הפורוורד ייפגש עם פיניקס ביום שישי שעון ארצות הברית בניסיון של הקבוצה לשכנעו להצטרף. ראשי הסאנס ישוחחו גם עם פול מילסאפ שככל הנראה לא יישאר באטלנטה בתקווה לצרף את אחד מהשניים.


 

בניו יורק ניקס מחפשים נשיא חדש לאחר פיטוריו של פיל ג'קסון וב-ESPN מפרסמים שדייויד גריפין, הג'נרל מנג'ר העוזב של קליבלנד, יגיע לראיון לתפקיד.

 

גריפין שבשנים האחרונות היה המנהל המקצועי של הקאבלירס והיה אחראי על הבאתו של קווין לאב ופיטוריו של דייויד בלאט, הוא אחד המועמדים המובילים להחליף את ה'זן מאסטר' בקבוצה מהתפוח הגדול. בינתיים הג'נרל מנג'ר סטיב מילס יטפל בכל הנושאים הקשורים לשוק השחקנים החופשיים והטריידים האפשריים.

 

במקביל גורמים בניקס מכחישים שיש עניין בג'ון קליפארי לתפקיד המאמן. קליפארי עצמו צייץ: "אף אחד בניקס לא יצר איתי קשר. אני המאמן של קנטאקי וזה הולך להישאר ככה עוד הרבה זמן".   

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי