רנדולף סיכם לשנתיים בסקרמנטו, גופייתו של כריס בוש תיתלה באולמה של מיאמי

זאק רנדולף
זאק רנדולף | טוויטר

השחקן בן ה-35 עוזב את ממפיס אחרי שמונה שנים, גם ג'ורג' היל ישחק בשלוש השנים הקרובות אצל הקבוצה מקליפורניה. וגם: כריס בוש פרש סופית, דיווחים סותרים בנוגע להיוורד, סרחיו רודריגס בדרך חזרה לאירופה

(גודל טקסט)

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך לספק כותרות. אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN מדווח היום (שלישי) שזאק רנדולף, שסיים את חוזהו בממפיס גריזליס סיכם אצל הקינגס על חוזה לשנתיים בהן ישתכר 24 מיליון דולר.


רנדולף בן ה-36 נבחר בדראפט על ידי פורטלנד טרייל-בלייזרס במקום ה-19 ב-2001. הוא שיחק בקבוצה שש עונות עד שעבר לניו יורק ניקס. אחרי 80 משחקים בעונה וחצי הועבר בטרייד ללוס אנג'לס קליפרס, שהעבירה אותו בהמשך לקבוצה עמה הוא מזוהה כיום – ממפיס גריזליס. הוא שיחק בממפיס שמונה עונות בהן הפך לאהוב הקהל. רנדולף מחזיק בממוצעי קריירה של 16.8 נקודות ו-9.3 ריבאונדים. בנוסף רשם 70 הופעות בפלייאוף ושתיים במשחק האולסטאר היוקרתי.




הקבוצה מקליפורניה מצרפת גם את ג'ורג' היל שסיכם על חוזה לשלוש שנים ויקבל 57 מיליון דולר. הרכז בן ה-31, שעזב את יוטה ג'אז יגיע לקבוצתו השלישית בליגה הטובה בעולם.  


ג'ורג' היל. גם הוא מגיע לקליפורניה (טוויטר)
ג'ורג' היל. גם הוא מגיע לקליפורניה (טוויטר)


בעניין אחר, כריס היינס מ-ESPN דיווח שגורדון היוורד בחר בבוסטון, אך לאחר זמן קצר הפרסום התברר כשגוי. סוכנו של השחקן הודיע שעדיין אין החלטה.


פנרבחצ'ה רוצה להחזיר את סרחיו רודריגס אחרי עונה בינונית בפילדלפיה. הרכז הספרדי מבין שבעקבות הגעת הכוכבים לסיקסרס תיפגע כמות הדקות שלו באופן משמעותי וחושב על חזרה ליבשת הישנה. בספרד מדווחים שאם השחקן אכן יחזור לאירופה גם ריאל מדריד תיכנס לתמונה.


שחקן שככל הנראה כבר לא ישחק בליגה הוא כריס בוש. מספר 1 הנצחי לא שיחק כדורסל כבר כמעט שנתיים בגלל קריש דם בגופו, ובמיאמי היט הודיעו סופית כי הוא משוחרר, מה שככל הנראה הוריד את הלוט על הקריירה שלו. במועדון כיבדו אותו עם פוסט פרידה מרגש: "אני רוצה להודות לכריס על כל מה שנתן למועדון", נכתב בשמו של נשיא הקבוצה פט ריילי, "הגופיה מספר 1 תיתלה בתקרת האולם ואיש יותר לא ילבש אותה לעולם. מדובר באחד השחקנים הנהדרים בהיסטוריית הפרנצ'ייז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי